Skip to main content

Onze glasvezelaansluiting is al wel actief gemeld door de monteur, maar we hebben nog steeds geen apparatuur ontvangen terwijl KPN ons Ziggo abonnement al wel heeft opgezegd. We zitten nu al 4 dagen zonder tv, internet en vaste telefoon. Al contact gehad met de klantenservice, maar nog steeds geen bericht dat de apparatuur is opgestuurd. Het probleem schijnt te zijn dat de ingangsdatum officieel op 3 oktober staat.

Hiervoor is een ticket aangemaakt voor de backoffice, maar deze hebben nog geen contact met ons opgenomen.

Heel vervelend allemaal.

Zijn er meer die deze ervaring hebben of hebben gehad en ons verder kunnen helpen?

Hallo @Burg24 ,

Vervelend! Bel zo vanaf 8.00 direct weer met 0800-0402 en vraag daar naar de status. Wordt het vandaag niet opgelost? Vraag dan om een noodpakket. 


Hallo,

We hebben inmiddels al een aantal keer contact gehad via dit telefoonnummer. Noodpakket opsturen schijnt geen nut te hebben omdat onze oorspronkelijke ingangsdatum op 3 oktober staat. Als we het noodpakket zouden aansluiten, zouden we nog geen werkende aansluiting hebben omdat de datum op 3 oktober staat.

Het vreemde is dat we wel al een factuur hebben ontvangen.

Maar bellen gaan we zeker weer doen.


@Burg24 Noodpakket bestaat uit een 4G-dongle of indien de dongle niet op voorraad is, een 100GB voor jouw smartphone (KPN mobiel nummer is vereist). Je kan via 4G/5G tv kijken met de tv-klantnummer in de opgestuurde mail, ook als de internet/tv-abo nog niet actief is.


@Burg24 Noodpakket bestaat uit een 4G-dongle of indien de dongle niet op voorraad is, een 100GB voor jouw smartphone (KPN mobiel nummer is vereist). Je kan via 4G/5G tv kijken met de tv-klantnummer in de opgestuurde mail, ook als de internet/tv-abo nog niet actief is.

En daarnaast een Digitenne-ontvanger. 


Dank voor je bericht, gaan we hier specifiek om vragen.


Dank voor je bericht, gaan we hier specifiek om vragen.

Daarom schreef ik dat ook al. Een noodpakket is nog steeds niet ideaal, maar is wel heel snel leverbaar. 
 

Hallo @Burg24 ,

Vervelend! Bel zo vanaf 8.00 direct weer met 0800-0402 en vraag daar naar de status. Wordt het vandaag niet opgelost? Vraag dan om een noodpakket. 

 


Even een update.

Vanmorgen maar weer gebeld. De medewerker die ik aan de lijn kreeg gaf aan dat het installatiepakket vandaag verstuurd ging worden. Kon elk moment de track and trace code in mijn mail verwachten.

Vanmiddag om 17 uur nog steeds geen mail. Maar weer gebeld. De dame die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat er helemaal geen pakket verstuurd gaat worden vandaag omdat de ingangsdatum op 3 oktober staat. Haar het hele verhaal uitgelegd en wat mij allemaal in de tussentijd verteld is. Ze heeft de lijn gecheckt, die blijkt gewoon 'open' te staan klaar voor gebruik. Zij heeft een bericht naar de logistiek gestuurd zodat het pakket maandag verstuurd gaat worden. Zijn om 17 uur naar huis. Dus nog langer zonder tv en internet. Dongle opsturen had geen zin omdat die ook pas maandag verstuurd gaat worden.


Waardeloos dus, die Dongle had gewoon vandaag verstuurd moeten worden. 


Dat klinkt inderdaad als een behoorlijke valse start van jouw abonnement bij KPN. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, heb je inmiddels via 0800-0402 meer duidelijkheid gekregen? 


We kregen vanmorgen bericht dat we een experia box opgestuurd krijgen ter vervanging van de bestaande modem die we dus niet eens hebben. Dus zonder tv box. Zojuist weer gebeld met KPN dat dit niet goed is en gezegd dat ik een installatiepakket moet hebben met een KPN Box 12. Die heeft namelijk WiFi 6 wat 1 van de redenen was om over te stappen. Ook in de KPN app was zichtbaar dat we die zouden krijgen. Degene die ik aan de lijn kreeg zei dat ze dit niet meer gaan veranderen en nog wel een losse tv box gaan opsturen.

Als ik dit anders wilde moest ik maar een klacht indienen. 

Dat dus direct maar gedaan. De dame die mij belde zei dat we een losse modem en een installatie pakket opgestuurd krijgen. Mocht er in het installatiepakket geen box 12 zitten maar alleen maar een tv box dan moest ik maar weer terug bellen.

 

 


Het spijt mij oprecht dat dit zo stroef verloopt en ik hoop dat je alsnog snel je apparatuur in huis hebt!


Reageer