Skip to main content

Abonnement niet goed opgezegd

  • January 8, 2021
  • 1 reactie
  • 6 keer bekeken

MaroesjaKuut
Nieuwkomer

Hai, hier hetzelfde, contract opgezegd sept/okt 2020 en ik zie net dat de incassos gewoon door zijn gegaan. Ik weet dat de opzegging is doorgekomen, want jullie hebben een doos toegestuurd om de oude hardware te retourneren voor recycling. Het is heel onhandig dat je niet via een service mail dit via een persoonlijk bericht kunt melden. Zou graag mijn geld terug ontvangen, kon alleen de laatste 2 incassos terug laten boeken. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Welkom op het forum, @MaroesjaKuut . Als jij een opzegging doorgeeft dan hoort die ook gewoon verwerkt te worden. Wil je jouw forumprofiel eens invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je nakijken waarom je nog altijd facturen ontvangt.Â