Skip to main content

Ik ben 18 juni 2021 aangesloten door een KPN monteur omdat KPN berichten bleef sturen dat een monteur moest komen de klantenservice gebeld en gevraagd of de monteur definitief afgezegd kon worden omdat ik aangesloten was en het werkte. Medewerker klantenservice vertelde dat hij dat ging doen. Op het moment dat hij mij dat vertelde was het signaal verdwenen en was het gesprek verbroken. Klantenservice kon niets doen omdat het een definitieve verwijdering was. Dat was 1 juli , nu moet ik wachten omdat een MONTEUR mij moet aansluiten oftewel een handeling verrichten dat al gebeurd is. Op mijn vraag of ik de planning van de monteur kon spreken en vertellen dat alles al is aangesloten en men alleen het signaal er weer op moest zetten bleef men herhalen dat een monteur moest komen. Nu moet ik wachten tot 15 juli om weer signaal te krijgen. Ik ben moedeloos, onbereikbaar via internet, geen tv en ben zo woedend dat ik uit mijn vel spring van zo’n lig bedrijf met heilige huisjes protocollen en ervanuitgaan dat ze geen klanten nodig hebben. Als T-Mobile mij morgen vertelt dat ik vrijdag aangesloten ben ben ik weg bij een a-meewerkend bedrijf dat te groot en te log is om flexibiliteit in het vaandel te hebben. Dit mede omdat het HUN fout is

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi Henk, welkom hier. 

Wat een nare situatie. Mag ik even meekijken? En is er eventueel ook een noodpakket aangeboden? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Ik heb aangevuld hetgeen ik kwijt wil. Kan je weinig mee, tenzij je meer over lijstje wilde weten. 
Ik wil alleen kwijt dat de klantenservice er is om vervelende klanten te weren, maar niet om te bemiddelen. 
zij hebben wel 100 Gb op mijn tegoed van mobiel internet. Dit om de hotspot actief te houden echter ik heb onbeperkt internet.


Ah ok, met alleen deze gegevens kan ik je abonnement er nog niet bij pakken, maar ik begrijp dat dit ook niet direct je bedoeling is omdat je alleen even iets kwijt wil. Ook prima natuurlijk!


Maja, ik ging er niet vanuit dat personeel KPN in dit forum meedeed. Mijn abonnement doet niet terzake meer de klantenservice die ik ervaren heb als onwetende stugge medewerkers die volgens een protocol werken en dienen om klanten die contact willen hebben met een afdeling te ontmoedigen en niet willen doorverbinden c.q. terug laten bellen. Een fout van diezelfde klantenservice is de oorzaak van deze ellende. Helaas hebben meerdere bedrijven deze werkwijze.