Skip to main content

Woensdag 4 november werd ik gebeld door een medewerker van de KPN met de mededeling dat hij een aanbod had voor trouwe klanten. Indien ik nog een jaar mijn abonnement (Alles-in-een-Instap) bij KPN zou laten bestaan, kreeg ik 6 maanden korting op mijn internetabonnement. Iets wat mij aardig leek, omdat trouwe klanten vaak vergeten worden in kortingsacties. 

Echter bij de bevestiging die ik per email ontving, blijkt dat er sprake is van een WIJZIGING van abonnement!!!

Het huidige abonnement is Alles-in-een-instap. 

Zonder dat dit genoemd is, blijkt mijn abonnement, zonder mijn medeweten! OMGEZET naar kleinzakelijk HUSSEL internet! Ja, dit mag je annuleren,maar dan blijk je je oude abonnement niet terug te kunnen krijgen. Wat een ongelooflijke bedriegerij en MISLEIDING!!! en dat van de KPN?!

Ik ben hier NIET MEE AKKOORD! en ik wil mijn oude abonnement terug.

 

Iemand anders hier ervaring mee? Wat zegt de KPN? 

 

JOKO

 

 

Hi @Joter, goed dat je even aan de bel trekt! Het is niet goed dat de verlenging van je abonnement niet goed met je gecommuniceerd is. Een verlenging van je abonnement met daarbij een korting heeft ook als gevolg dat je naar een nieuw type abonnement wordt overgezet. Dat moet echter wel goed overlegd worden. Ik wil graag even kijken of ik dit nog kan terugdraaien of dat ik een andere oplossing voor je heb. Wat is precies het verschil tussen Alles-in-1 Instap en Hussel dat je nu terug wilt naar Alles-in-1 Instap? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Reageer