Skip to main content

Ik kreeg vanavond in de kpn app een aanbod om mijn lopende abonnement te verlengen van mijn glasvezel aansluiting. 
ik heb dit doorgevoerd en kreeg een bevestiging voor de verlenging van 24 maanden. 
nu zie ik in de app en bij mijn abonnement overzicht online dat hij is verlengt met 36 maanden.

gaat om een 200mbit (gratis upgrade 1gbit) met 2 tv ontvangers

Kan dit aangepast worden

mag ook 36mnd blijven maar dan een hogere korting 

ben tevreden over kpn maar al jaren als ik wat aanpas gaat het fout en moet ik erachteraan

 

Hoi @Robvdburg, dat is een lange periode inderdaad. Via het forum kunnen we dat soort dingen niet aanpassen. Na het doen van een wijziging krijg je een bevestiging en vanaf dat moment heb je 14 dagen wettelijke bedenktijd. Binnen die periode kan je ons bellen (0800-0402) en kan gekeken worden hoe dat kan worden aangepast. Als het buiten die periode is kan het niet meer aangepast worden. Dat kan alleen telefonisch bekeken worden dus.


ik heb contact gehad en er blijkt een probleem te zijn met verlengingen
een verlenging van 36 maanden is sowieso niet een mogelijkheid

Ze hebben overigens het weer aangepast naar 24 maanden in het systeem en dat zie ik nu ook staat bij mijn abonnement

hartelijk dank voor je reactie


Bij mij van hetzelfde met het afsluiten van een nieuw contract 

Contractduur staat op 36 mnd ipv 24 mnd. 

Ik heb dit doorgeven aan de helpdesk, wacht nog op het doorvoeren van de wijziging.


Wijziging is inmiddels doorgevoerd.