Skip to main content
Beantwoord

Abonnement voor 7 maanden niet mogelijk

• August 21, 2019
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Mijn vraag is, waarom kan ik geen 7 maanden internet krijgen bij mijn chalet op een camping.
De reden is dat ik 7 maanden vertoefd op een camping en 5 maanden in mijn huis woont.
Vanaf 1 april t/m eind oktober heb ik internet van KPN, daarna heb ik geen internet meer nodig.
Het kost mij €38,00 per maand en dat heb ik er wel voor over.Maar die 5 maanden wil ik niet betalen, want ik gebruik dan geen internet van KPN op de camping.
Daarom heb ik een voorstel aan KPN, draai de knop om vanaf 1 november t/m begin april en daarna weer de knop aanzetten voor het nieuwe seizoen. Zo kan ik gewoon klant blijven bij KPN en de box gewoon en mijn e-mail gebruiken. Dus KPN, denk er eens over, voor vele klanten die aangesloten zijn op een camping.
Dus aandacht voor vele klanten van KPN.
Met vriendelijke groet,
Alexander Welle

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Vogelaar48 Het is een leuk voorstel en ik snap je afweging zeker. Onze abonnementen sluit je echter af met een contracttermijn van 1 jaar. Dat kan simpelweg niet anders. Wat je wel kunt overwegen is maandabonnement voor mobiel internet af te sluiten. Wellicht heb je daar iets aan?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 22, 2019
Hallo @Vogelaar48 Het is een leuk voorstel en ik snap je afweging zeker. Onze abonnementen sluit je echter af met een contracttermijn van 1 jaar. Dat kan simpelweg niet anders. Wat je wel kunt overwegen is maandabonnement voor mobiel internet af te sluiten. Wellicht heb je daar iets aan?