Skip to main content

Abonnementskosten zijn anders dan afgesproken nu de korting afgelopen is

  • August 19, 2020
  • 10 reacties
  • 113 keer bekeken

Goedemorgen 

Ik heb 3 mnden korting gehad op mijn abonnement het zou 42.50 zijn nu word er 48.13 ingehouden  van mn rekening 

Maar het is nu toch duurder geworden dat is NIET wat we afgesproken hebben .

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 19, 2020

Hallo @Boopertje heb je al op de factuur gekeken?

Op pagina 2 en verder staan de kosten gespecificeerd. Zijn er misschien extra gebruikskosten?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2020

Jazeker heb ik dat gedaan .


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 19, 2020

Jazeker heb ik dat gedaan .

En…:thinking:  is het nu duidelijk wat deze extra kosten zijn?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2020

Nee zeker niét. 

Mijn abonnement is niet veranderd ik zou 3 mnden goedkoper uitzijn .

Maar moet toch 6.13 meer betalen  als we afgesproken hadden das niet netjes .

Ik denk op deze manier zeker over te gaan stappen na n jaar .


Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • August 19, 2020

Hussel korting die mist en heb je daar recht op eventueel?

Heb je meerdere producten zoals mobiel en thuis?

En inflatie zal erbij zitten dat krijg je in juli erbij maar dat zal de vorige factuur er ook bij gezeten hebben.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 19, 2020

Nee zeker niét. 

Mijn abonnement is niet veranderd ik zou 3 mnden goedkoper uitzijn .

Maar moet toch 6.13 meer betalen  als we afgesproken hadden das niet netjes .

Ik denk op deze manier zeker over te gaan stappen na n jaar .

Mogen we een schermafdruk van de 2de pagina van de factuur?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 20, 2020

Ik vind het makkelijker als jullie me willen  bellen vanmiddag na 4en. 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 20, 2020

Zo werkt het niet op het forum @Boopertje , dan moet je zelf bellen met KPN op 0800 0402.

Een KPN medewerker reageert hier meestal pas na een aantal dagen, het forum is heel druk.


Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • August 20, 2020

Hoi @Boopertje

Welkom op ons Forum. Niet leuk dat de hoogte van de factuur tegenvalt. Heb je inmiddels meer opheldering gekregen over de factuur? Zo niet, vul even je Forumprofiel aan met je adresgegevens, geboortedatum en bij “persoonlijke opmerkingen” ter verificatie de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan kan ik je abonnement en factuur opzoeken. 


Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • August 30, 2020

Ik heb niet meer iets van je vernomen @Boopertje en ik zie nog geen gegevens in je Forumprofiel. Mocht je nog hulp van mij wensen, aarzel dan niet om in te gaan op mijn eerdere aanbod. Als je al via een andere weg een antwoord en opheldering hebt gekregen, is dat natuurlijk ook prima! :slight_smile: