Skip to main content

Goedemorgen 

Ik heb 3 mnden korting gehad op mijn abonnement het zou 42.50 zijn nu word er 48.13 ingehouden  van mn rekening 

Maar het is nu toch duurder geworden dat is NIET wat we afgesproken hebben .

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Boopertje heb je al op de factuur gekeken?

Op pagina 2 en verder staan de kosten gespecificeerd. Zijn er misschien extra gebruikskosten?


Jazeker heb ik dat gedaan .


Jazeker heb ik dat gedaan .

En…:thinking:  is het nu duidelijk wat deze extra kosten zijn?


Nee zeker niét. 

Mijn abonnement is niet veranderd ik zou 3 mnden goedkoper uitzijn .

Maar moet toch 6.13 meer betalen  als we afgesproken hadden das niet netjes .

Ik denk op deze manier zeker over te gaan stappen na n jaar .


Hussel korting die mist en heb je daar recht op eventueel?

Heb je meerdere producten zoals mobiel en thuis?

En inflatie zal erbij zitten dat krijg je in juli erbij maar dat zal de vorige factuur er ook bij gezeten hebben.


Nee zeker niét. 

Mijn abonnement is niet veranderd ik zou 3 mnden goedkoper uitzijn .

Maar moet toch 6.13 meer betalen  als we afgesproken hadden das niet netjes .

Ik denk op deze manier zeker over te gaan stappen na n jaar .

Mogen we een schermafdruk van de 2de pagina van de factuur?


Ik vind het makkelijker als jullie me willen  bellen vanmiddag na 4en. 

 


Zo werkt het niet op het forum @Boopertje , dan moet je zelf bellen met KPN op 0800 0402.

Een KPN medewerker reageert hier meestal pas na een aantal dagen, het forum is heel druk.


Hoi @Boopertje

Welkom op ons Forum. Niet leuk dat de hoogte van de factuur tegenvalt. Heb je inmiddels meer opheldering gekregen over de factuur? Zo niet, vul even je Forumprofiel aan met je adresgegevens, geboortedatum en bij “persoonlijke opmerkingen” ter verificatie de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan kan ik je abonnement en factuur opzoeken. 


Ik heb niet meer iets van je vernomen @Boopertje en ik zie nog geen gegevens in je Forumprofiel. Mocht je nog hulp van mij wensen, aarzel dan niet om in te gaan op mijn eerdere aanbod. Als je al via een andere weg een antwoord en opheldering hebt gekregen, is dat natuurlijk ook prima! :slight_smile:


Reageer