Ineens is mijn internet verbinding geblokkeerd op vakantie adres waar we vanavond aangekomen zijn door het abuse team.
En wat is het verschrikkelijk moeilijk om dit snel opgelost te krijgen.
We hebben gemaild, gebeld en via chat contact gehad en laatstgenoemde kunnen ons niet helpen.
Eerste keer bellen 0,95€ per minuut kwartier aan de lijn gehangen terwijl je er ineens achterkomt dat de lijn wel doorloopt maar niemand te spreken krijgt en verbinding weg.
2de keer aan de lijn wachttijd minder dan een minuut en in werkelijkheid meer dan 10 minuten moet wachten voordat je iemand te speken krijgt die vervolgens niets voor je kan betekenen en zegt vervolgens dat het tot 3 werkdagen kan duren voordat abuse team verbinding weer goed zet.
Totaal meer dan 30€ kosten gemaakt voor iets wat niet opgelost is echt belachelijk.
Mail krijg je alleen een geautomatiseerd antwoord en moet maar afwachten of dit vanavond nog opgelost is.
We betalen een vermogen aan kpn diensten mobiel internet en tv zowel thuis als op ons vakantie adres.
Snap ook niet wat er aan abuse fout moet zijn gegaan als we deze week nog niet eens aanwezig zijn geweest.
Dit vind ik heel kwalijk dat dit zo moet gaan en vind dit echt bagger.
Ben nu weer genoodzaakt om morgen weer huiswaarts te gaan omdat ik op deze manier niet bij mijn werk kan.