Skip to main content

In mei 2023 zouden we aangesloten  worden op Glasvezel. n Op 21 September 2023 is het glasvezel naar binnen gebracht. Er werd verder niks verteld alleen dat het klaar was. Ik op de website kijken hoe het verder aangesloten moest worden. Dat kon dus niet er moest een monteur komen om een aansluit kastje te plaatsen. Monteur is geweest op   28-09-2023 en aangesloten. Geen signaal. Binnen 4 uur zou er een monteur komen. Hele dag wachten geen monteur ook geen bericht. De 29 e zou er een monteur koen, je raad het al geen monteur en geen bericht. Bellen met Glaspoort. Sorry maar kantoor is nu gesloten. Bellen met KPN, Maandag 2 Okt. Komt er een monteur, Maandagochtend word ik gebeld er komt geen monteur, terwijl ik op zondag een herinnering krijg dat hij wel komt. Wij bellen u terug, Nooit terug gebeld. Monteur kwam maandag, ander kastje op gehangen maar geen signaal. Moet een andere monteur komen, Wanneer???? Na tig keer bellen en afgebroken worden en niet terug gebeld worden bel kosten 22,02 Euro niks wijzer geworden. Wachten op de volgende afspraak, Dit heeft mij nu in uren die ik misloop op het werk ca. 700 euro gekost en nog geen glasvezel. Nu moet ik weer uren verstek laten gaan voor de volgende afspraak. Gefrustreerd boos  

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Welkom op het forum, @Geen gals. Het krijgen van een glasvezelverbinding loopt niet helemaal soepeltjes lees ik zo. Belangrijkste eerst: is er inmiddels opnieuw een monteur geweest? En zo ja, heeft die het werkend kunnen krijgen? Als er nog geen monteur is geweest, of het is hem niet gelukt, zijn de vervolgstappen wel duidelijk gemaakt?

Als dat ook niet zo is, dan raad ik je toch aan nog een keer te bellen met ons. 

 

Tweede punt, je noemt dat je belkosten hebt gemaakt. Ik wil, voor de zekerheid, dan toch even aangeven dat wij bereikbaar zijn via een gratis telefoonnummer: 0800-0402. 

Glaspoort heeft een 088-nummer, de kosten daarvan zijn gelijk aan die van een telefoongesprek met een regulier telefoonnummer.