Skip to main content

Aangezien ik geen kontakt kan krijgen met KPN via de mail graag een postadres waar ik een klacht in kan dienen over de klantenservice.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Wilt u alleen uw verhaal kwijt of een probleem opgelost hebben?


Ik wil graag een antwoord op mijn vraag


@Henk Hummelman 

PostadresKPN B.V. Postbus 30000 2500 GA Den Haag.


Bedankt


Maar hoe zeker te weten dat dit “HET” adres van (de juiste) kpn is ?

Via zoeken op dit forum vond ik dit :

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

 


Hallo @Henk Hummelman en anderen. We hebben geen postadres dat je kunt gebruiken om een klacht naar toe te sturen: dit een te langzame en indirecte manier van contact gebleken. Vanzelfsprekend kun je wel een klacht indienen en dat kan schriftelijk bijvoorbeeld via de link die KeesYagi noteerde. Verder kun je ook altijd terecht via de klantenservice; men kan een klacht aannemen en direct proberen op te lossen. Uiteraard kan ook een klachtenafdeling worden ingeschakeld. Je bereikt via de chatfunctie op de website of de verschillende social media. Uiteraard kan er ook gebeld worden via 0800-0402.

Hier op het KPN Forum kun je je verhaal ook kwijt, al gaat het hier net even anders dan bij de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Alle deelnemers aan dit gesprek zijn klant van KPN, net als jij. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Dat is ook de reden waarom wij als moderators we niet meteen kunnen reageren op vragen.