Skip to main content
Mijn vriend en ik zijn net verhuisd naar een appartement in een oud pand, boven ons is ook een appartement.Wij hebben bij verschillende providers (ook met KPN netwerk) geprobeerd een internet en tv abonnement af te sluiten, maar ons adres met toevoeging is nergens te vinden. Wel is het appartement boven ons te vinden.



We hebben ook wat aansluitingen in de meterkast zitten (zie foto) maar omdat ons adres niet te vinden is worden wij door niemand van de klantenservice geholpen. Ik weet waar de vorige bewoner een abonnement had maar ook daar kunnen ze ons niet helpen, ook daar is het adres niet bekend. Zou het kunnen dat er vanuit het andere appartement een afsplitsing naar ons is gemaakt? Zelfde huisnummer maar andere toevoeging en moet ik dit adres dan opgeven bij de provider?





*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Goedemiddag @Lisa94. Wat leuk dat jullie een huisje hebben gekocht! Ik zoek graag voor jullie uit hoe we een aansluiting op dit adres kunnen realiseren. Ik zie dat er al een aanvraag is geannuleerd op jouw adres, klopt dat? Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?
Aansluitpunt is gevonden! @Lisa94 heeft inmiddels een abonnement aangevraagd bij Online.nl

Reageer