Skip to main content

Ik wil even zeggen dat ik jullie totaal niet helpend en klant vriendelijk vindt! Zoals je terug kan lezen in mijn dossier bij kpn ben ik al even bezig met contact leggen i.v.m. blijvende problemen met jullie(tv en internet). Echter geeft xxx van afdeling save geen enkele reactie zelf na 3 keer mailen niet en de vrouwelijke collega beloofde dat ze er zelf op zou toe zien zodra hij 23 sept weer terug is van zijn vakantie dat ze hem er aan zou helpen herinneren om contact op te nemen. Zowel zij, Mark of een ander is te beroerd om netjes terug te bellen!!!! Bellen naar de vaste lijn en voor de 1000e keer mijn verhaal te doen heb ik geen zin in!!!!! Meer dan 20 collega's die zich ermee bemoeien maar niemand die ook maar iets doet.

Admin:  namen verwijderd ivm privacy

Ik lees "afdeling save". Heb je gedreigd om over te stappen naar een andere provider? 

Gedreigd nee, maar er zijn valse beloftes gemaakt die niet waar zijn gemaakt

Vervolgens ben ik in zee gegaan met de beloftes in de hoop dat alles opgelost zou zijn en ben ik al vanaf april/mei/juni bezig met contact leggen 

Vertel eens wat meer over het probleem wat er speelt. Misschien kunnen we je hier helpen. 

Weg vallende Wi-Fi en tv. Ook bekabeld geeft problemen. Alles al nieuw gehad.

Meerdere wifi punten. Al meerdere keren moeten resetten en opnieuw verbinden. Gaat het even goed en begint alles weer opnieuw

Heb je glasvezel of koper?

Glasvezel, nieuwbouw woning. Allemaal nieuwe kabels. Vloerverwarming en zonnepanelen maar dat wisten ze ook toen ik wilde verlengen of beëindigen. En met alle nieuwe apparatuur zou het goed komen

Natuurlijk kan er iets niet goed zijn met de glasvezelaansluiting maar dat zien we niet zo vaak.  Een verkeerde switch kan al problemen geven. Kan je iets meer vertellen over wat er zoal na het modem komt? Dus wat is er op aangesloten? Gebruik je een switch of draadloze verbindingsets? Welk type modem heb je? Heb je tv ontvangers?

Ja ik had de v 10 nu de v12 ofzo nieuwe tv ontvangers. Die kleine vierkanten. 5 wifi versterkers die zwarte waarvan 2 bekabeld. Verder gewoon aangesloten met glasvezel vanuit de bouw

Het gekke is ook dat e de snelheid naar bekabeld boven al bijna de helft is zoals die binnen komt en al nieuwe kabels geprobeerd. Ook de beloofde snelheid komt al lager binnen. Dus als je meet bij de modem

Dus 6 wifipunten!! Dat zit mekaar in de weg. Waar staan die twee bekabelden?

Nee 5 totaal. Waarvan 1 in de schuur. Die 4 in huis zijn ook nodig om het dus boven te krijgen is een monteur 3x voor geweest 1 bekabelde in de woonkamer 1 bekabelde op de tussen verdieping 1 achterin het huis en 1 op zolder. Door de vloerverwarming komt de zender miet zo ver. En de goede isolatie en hr++++ glas

Het modem is ook een wifipunt!! Trek alles uit het modem en sluit er een laptop of pc op aan. Via de Ookla app de snelheid meten. Eerst even kijken wat er binnenkomt.

Heeft de monteur gedaan toen. Was al de helft van wat er beloofd was.

Leg een kabel naar boven. En sluit de WiFi punten bekabeld aan. Zoveel draadloze punten is vragen om problemen. 

Bij Odido kan je maar max 2 WiFi punten krijgen. Wil je er meer? Dan koop je maar een ander systeem zeggen ze. 

Zoals je kan lezen is dit gedaan. Meer dan 2 bekabeld lukt niet richting de zolder dus een losse met wifi is nodig.  En daarmee lost het probleem met de tv niet op. Als de sterkte al minder binnen komt bij de modem zoals me beloofd is gaat er bij kpn toch al wat mis. Het feit blijft dat ze hun afspraken niet na komen.

Er komt geen "sterkte" binnen. Er komt een bepaalde snelheid binnen. Dat heeft niets te maken met de WiFi sterkte. WiFi word in huis uitgezonden. Dat komt niet bij KPN vandaan ofzo. WiFi gaat niet over een kabel.

Ik gok dat jij zelf bij kpn hoort.  Je bent ze in iedergeval goed aan het verdedigen.  Sterkte of snelheid je weet wat ik bedoel. 

Hoi @born86. Welkom hier! Wat vervelend dat je een wegvallende wifi-, internet- en tv-verbinding hebt. Waarover zou de afdeling Save nog contact met je opnemen? Je geeft hierboven aan dat er ook problemen zijn met bekabeld internet. Tegen welke problemen loop je precies aan?

Ik zou zeggen lees het dossier. Kan je alles terug vinden. Geen zin om mijn verhaal voor de 30e keer te vertellen en alles uit te schrijven daar is het te veel voor.

Ik zou zeggen lees het dossier. Kan je alles terug vinden. Geen zin om mijn verhaal voor de 30e keer te vertellen en alles uit te schrijven daar is het te veel voor.

Ik begrijp dat je het niet nog een keer wilt vertellen. Maar om jou te kunnen helpen, hebben we wel meer informatie van je nodig. Wij moderators pakken hier geen individuele cases meer op. We zijn een platform waar voornamelijk de klanten elkaar helpen. Je kunt altijd nogmaals proberen om 0800 0402 te bellen en je verhaal te doen en/of een klacht te laten aanmaken hiervoor.

Reageer