Skip to main content

De afgesproken korting na verhuizing is bij ons nog steeds niet toegepast. Zie ons klantdossier voor het contact dat wij hierover al meerdere keren gehad hebben. 

 

Wil u dit oplossen?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @DB76 ,
Zou je je profiel willen aanvullen met gegevens? Dan zoek ik je op en kijk ik wat ik hier over terug kan vinden bij je gegevens :slight_smile:  .


Heb ik aangevuld. Alvast bedankt


Hi @DB76 ,
In het systeem zie ik dat je hier in september en oktober ook al contact over hebt gehad. Toen is al verteld wat we konden betekenen voor je, helaas is mijn antwoord niet anders dan die van mijn collega's. 


Uw collega liet mij weten de korting opende eerst volgende factuur te verweken maar dat zie ik helaas niet terug. Het is nagenoeg onmogelijk jullie te bereiken en een duidelijk antwoord te krijgen. Bovenstaande is ook weer vaag en de afspraak werd dus niet nagekomen. Dat is ook waarom ik het nu op deze manier probeer. Duidelijkheid is er dus nog steeds niet en er is geen contact met mij geweest anders dan dat ik zelf gebeld heb. 


Wat je aangeeft klopt ook volgens onze werkinstructies:muscle_tone2: . Onze klantenservice is een inbound afdeling, daarmee bedoel ik dat ze alleen gebeld worden en zelf niet naar mensen bellen.
Als er iets ingevoerd wordt krijg je daar een orderbevestiging van, er wordt dan verwacht dat als daar iets op staat wat er niet hoort (of iets mist) dat er contact gezocht wordt met ons:speak_no_evil: . Verder zie ik ook nergens een bericht dat er iets ingevoerd zou moeten zijn los van een verhuizing. Het aanbod dat er is besproken staat wel opgeschreven maar er staat dat je er niet op in wilde gaan. Vandaar dat het ook niet ingevoerd is. 

Als je hier als nog op in wilt gaan i.v.m. je verhuizing wil ik dat wel voor je in orde maken :blush: . Laat je weten wat je wilt? (mag ook in een persoonlijk berichtje in dit geval als er verder  onduidelijkheden zijn)


Wij willen daar heel graag op in gaan. Dat kon destijds alleen niet omdat de verhuizing al in gang was gezet en ik moest na de verhuizing daarom terugbellen. Zie hiervoor ook de chat met uw collega Michel op 4 aug 2020. Daarin werd ook bevestigd dat wij 6 maanden korting zouden krijgen. Dat heb ik na de verhuizing gedaan en toen zou dat direct geregeld worden. 
Bij deze dan nogmaals het antwoord dat wij er graag gebruik van maken en dat de contractsperiode van 12 maanden die daaraan gekoppeld is akkoord is als de korting wordt toegepast. We zien hiervan dan graag een bevestiging tegemoet. 
alvast bedankt voor het alsnog in orde maken van deze afspraken. 


Helemaal goed :ok_hand_tone2: , dan activeer ik de korting voor je. Je krijgt vandaag bevestiging per mail van je order. Zoals altijd, goed orderbevestiging controleren natuurlijk:blush: