Skip to main content

Hallo @Kevin18, het afleveradres kan wel degelijk door de klantenservice worden aangepast. Het bevreemd mij dan ook te lezen dat jou anders is verteld. Ik raad je aan om toch nog een keer te bellen met de klantenservice. 

Beste Jeroen @Jeroen_dB ,

Ook ik krijg het niet voor elkaar om mijn afleveradres aan te passen. Ik heb vandaag twee servicedesk medewerkers gesproken, die mij vervolgens in de wacht zetten om het na te vragen, maar dan nooit meer terug komen (27 minuten in de wacht). Hoe kan ik dit nu oplossen?

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Franky_B. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat onze klantenservice het afleveradres niet kon aanpassen. Ik help je graag hierin verder, als het pakketje nog niet verzonden is. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Wil je daarnaast ook in je profiel in het “persoonlijke opmerkingen” veld aangeven waar je het installatiepakket wil ontvangen? Dan zoek ik voor je uit of ik het afleveradres nog kan aanpassen. 😊