Skip to main content

Goedendag, 

 

Is het nog mogelijk mijn afleveradres te wijzigen heb hem gisteren aangevraagd, aangezien ik niet thuis kan zijn , 

 

Alvast bedankt , 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Komen, welkom op het forum! Gaat het om een mobiel abonnement? In dat geval is het niet mogelijk om het leveradres aan te passen. Wel kun je wellicht de levering uitstellen. Log hiervoor in op de bestelstatusomgeving. Daar vind je alle logistieke informatie en uitleg hoe en wat daarin gewijzigd kan worden.


Hoi Erik, het gaat om tv en internet


Dank voor je reactie en het invullen van je profiel, @Komen. Helaas is het pakket al verzonden, dus ik kan het afleveradres niet meer wijzigen. De verwachting is dat het morgenochtend bij je bezorgd wordt. Je hebt als het goed is een mail gekregen (of krijg je vandaag nog) met track en trace nummer. Voor de zekerheid heb ik het nummer ook in je forumprofiel gezet. Als er niemand thuis is morgen, houdt de track en trace pagina in de gaten. Soms kun je van te voren al een ander moment kiezen. Anders kun je morgen na mislukte bezorging zelf een voorkeursmoment aangeven via de track en trace pagina of de PostNL app.