Skip to main content

De werkzaamheden van 7 april 2020 zijn nog niet afgerond zie monteursbon:

Installatie specificaties De bestelde producten en diensten zijn niet volledig geleverd. Oorzaak: 80. Noodproces Corona - nu niet oplosbaar Omschrijving: Door het coronavirus kunnen wij de opdracht niet bij u afmaken. We volgen het landelijke advies op van het RIVM om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Uw veiligheid en die van onze monteurs staan voorop. Zodra de situatie weer veilig is nemen wij contact met u op om een nieuwe afspraak te maken.

 

Wanneer kunnen deze worden afgrond?  We betalen nu al bijna 1 jaar het volledige bedrag maar kunnen maar gedeeltelijk gebruik maken van de diensten.

Welke diensten mis je op dit moment, @Brouj ?

Internet? TV? Telefoon (indien genomen)?


Je zit dus al bijna een jaar met onvolledige diensten, @Brouj, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat moet er nu nog gebeuren? Wil je verder ook je forumprofiel invullen? Dan ga ik een kijkje nemen wat we hieraan kunnen doen.


@Erik_ , ik kan me zo voorstellen dat het pairbonding betreft.

Maar ja, hoe zit het met de contractuele TOT snelheid t.o.v. de op dit moment geleverde?


Hallo Erik, alleen het monteren van de gele stekkers aan de ethernetkabels


@Brouj, ik zag hier, na je reactie vorige week, dat je ook nog weer gebeld hebt en dat er een monteur gepland is. Ik ga ervan uit dat het daarmee dan nu ook is opgelost :)