Skip to main content

Ik kreeg een brief dat KPNnetwerk een monteur langs stuurt om glasvezel op modem enzo aan te sluiten. Dit is helemaal niet nodig. Alles is al aangesloten.

Je kan de afspraak via de ontvangen brief niet annuleren, alleen verzetten.

Dit is typisch weer zo iets waar ik erg geirriteerd over kan worden want:

  • het is zonder overleg ingepland
  • ik kan het dus niet annuleren
  • ik ben hier onnodig tijd aan kwijt

De monteur zal helaas voor niets komen, want volgens mij is er niets fout of kapot. Het werkt( na 14 maanden goed)

En hij was ook niet persoonlijk geadresseerd maar aan de bewoners van mijn huis.

En op de brief staat get logo en Bram van KPN en ook als afzender staat het team van KPN. 

Maar als ik bel met kpn geef men jiet thuis. En moet ik contact zoeken met Kpnnetwerk. 

En ik ga geen vrij nemen van mijn werk voor Jan met de korte achternaam 

Hallo @Queenkip ,

 

En op de brief staat get logo en Bram van KPN en ook als afzender staat het team van KPN. 

 

Nu ken ik Bram van KPN toevallig persoonlijk en dat is een uitstekende KPN-medewerker.

 

Bram van KPN

 

Maar die brief is heus niet voor niets gestuurd, zelf zou ik dan wel daarvoor thuis blijven.

Lukt het echt niet?  

Je kunt hun telefonisch bereiken op 0880 06 37 44 op werkdagen tussen 8:30 en 17:00.

Houd rekening met een langere wachttijd.


Je kunt met netwerk bellen of via hun site (kpn netwerk) schriftelijk een klacht (vraag) indienen, wellicht wordt het dan wat duidelijker waarom ze proberen langs te komen? 


Waarom moet ik vrij nemen? En Bram was een typefout. Moest naam zijn.

Laat ze mij bellen,  is toch bijzonder dat ik kosten moet maken voordat ik weet waarom? 

En waarom kpn logo gebruiken als het om Kpnnetwerk gaat?

Het is eenzijdig en dat lijkt mij geen goede zaak


Je kunt met netwerk bellen of via hun site (kpn netwerk) schriftelijk een klacht (vraag) indienen, wellicht wordt het dan wat duidelijker waarom ze proberen langs te komen? 

Blijft bijzonder dat ik iets moet doen voordat ze komen, en Kpnnetwerk niet eerst persoonlijk met mij contact gaat  opnemen??


Misschien gaan ze bij alle bewoners het netwerk/glaskastje vervangen omdat daar iets mee is? Dat doen ze vaak eenzijdig, als je dan niet thuis bent dan krijg je een brief met de mogelijkheid om zelf iets te plannen wanneer het jou uitkomt. KPN doet gewoon zijn best lijkt me.


Ik vind juist dat KPN zijn best doet om zich te vervreemden van de klant. Als ze kastjes gaat vervangen mag/kan je dat gewoon communiceren met je klant. Want zoals je zelf al meld moet ik iets gaan doen als ik niet thuis ben. Maar als ik weet waarom ik thuis moet blijven kan ik zelf de keuze maken of ik dat doet. Maar in mijn geval meld KPN dat ze een kabel gaan trekken vanaf mijn voordeur naar mijn meterkast. En volgens mij is dat al gebeurd. Maar eigenlijk vind ik dat niet het belangrijkste.  Wat mij stoort is de eenzijdige afspraak, dat blijf ik bijzonder vinden. Praat met je klant,dat is volgens mij het veste


Wat ik ook nog bijzonder vind is dat met de naam kpn en logo groot op het briefpapier zet, maar telefonisch niet thuis geeft bij vragen.

 


De combi kpn abonnementen en kpn netwerk is daadwerkelijk niet ideaal. De bedoeling is wel dat te verbeteren in de toekomst zodat zij ook beter klanten te woord kunnen staan. Je kunt altijd nog schriftelijk een klacht indienen nerwerk, dat wordt dan altijd meegenomen voor verbeteringen. 


Je mag/kan daar nu mee beginnen en niet wachten op de toekomst. En mijn ervaring met schriftelijke klachten is niet echt goed. Maar met telefonisch contact en klachten ben ik meestal goed en correct geholpen.

 


Ik kan dat niet voor je doen. Ik werk daar niet. Succes met je abonnement, je kunt ook opzeggen, misschien helpt dat en ervaar je geen stress meer van kpn.


Heb geen stress ervan, en wil niet opzeggen dat is te makkelijk en verander het systeem niet. Wil juist in contact blijven. Ben een vasthoudende klant met mijn abonnement en met klachten. Fijne dag( ik werk er ook niet)


Misschien is het een brief van een onderaannemer van KPN. Die sturen soms brieven met "aan de bewoners van dit adres". Onder bepaalde voorwaarden mogen onderaannemers dat doen van KPN volgens mij.

Word er bij u in buurt glasvezel aangelegd momenteel? Graafploegen in de straat enzo? Als het bij u al klaar is, dan zal die brief gewoon een foutje zijn denk ik.

De kans is aanwezig dat uw buren dezelfde brief ontvangen hebben. Misschien kunt u dat even navragen. Ik heb uw vorige topic ook even vluchtig doorgelezen. U bent misschien eerder aangesloten dan de rest omdat u misschien meerdere keren gebeld heeft? Want u vond het allemaal te lang duren? Deze brief had dan het moment geweest waarop u normaal gesproken aangesloten had geworden als u niet steeds had gebeld. 


KPN zal ongetwijfeld een geldige reden hebben om bij jou thuis te moeten komen @Queenkip .

Als jij toevallig glasvezel hebt, kan het zijn dat KPN pro-actief de glasvezelkasten vervangt. Er is namelijk een serie geweest die defect kan raken bij stroomuitval en dal wil je toch ook niet, zonder internet zitten.

 Dus de betreffende monteur gewoon laten komen zich laten legitimeren en duidelijk vragen waarom hij komt en wat hij komt doen.

Ze maken echt geen afspraak voor de gezelligheid, daar zijn ze veel te druk voor omdat ze te weinig personeel hebben.

 


KPN zal ongetwijfeld een geldige reden hebben om bij jou thuis te moeten komen @Queenkip .

Als jij toevallig glasvezel hebt, kan het zijn dat KPN pro-actief de glasvezelkasten vervangt.

Dat zal dan wel heel snel zijn. Het kastje hangt er nog maar een paar weken. Zie het vorige topic van @Queenkip.


Ik schreef ook ‘kan’ @Nick83 , er kunnen nog 100 andere redenen zijn waarom een monteur bij @Queenkip moet komen.

 


Moet komen??  En ik moet vrij nemen,???


Moet komen??  En ik moet vrij nemen,???

Dat hoeft niet, een van je meerderjarige huisgenoten kan de monteur ook ontvangen @Queenkip 


Moet komen??  En ik moet vrij nemen,???

Je moet niks. 


Moet komen??  En ik moet vrij nemen,???

Dat hoeft niet, een van je meerderjarige huisgenoten kan de monteur ook ontvangen @Queenkip 

Woon alleen:-)


Reageer