Hallo allemaal,
Ik wacht al weken om een afspraak te kunnen maken met de glasvezelmonteur. Ik word hierbij van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb op dit moment alleen internet via een 4G modem van KPN.
Ik stel hier mijn vraag omdat niemand mij verder helpt met dit probleem.
In ons appartementencomplex is glasvezel aangesloten tot de 2e etage. Bij de onderbuurman liggen er kabels in de meterkast.
Ik heb een bereikbaarheidsonderzoek laten uitvoeren door KPN netwerk, hiervan kreeg ik de bevestiging dat ik kosteloos een glasvezelaansluitpunt kon realiseren, op 24 juli kreeg ik bericht dat dit mogelijk was. Op 4 september heb ik een glasvezelabbonement afgesloten met verhuisservice, wat op zijn vroegst pas 29 september geactiveerd kon worden. Op dit moment lukt het mij niet om een afspraak met de monteur te maken. KPN netwerk heeft mij gekoppelt aan cicet. Deze partij blijft echter aangeven niks voor mij te kunnen doen omdat ze geen ticket hebben ontvangen, of omdat er geen goedkeuring is vanuit KPN provider. het antwoord verschilt met wie je belt. KPN provider geeft vervolgens aan dat alles aangesloten kan worden en dat ik KPN netwerk moet bellen, KPN netwerk geeft soms aan dat alles goed is en dat ik cicet kan bellen, en soms geven ze aan dat er nog op technische tekeningen wordt gewacht.
Inmiddels heb ik samen met de VVE een glasvezelfiber doorgetrokken naar mijn meterkast, echter KPN provider kan geen glasvezelkastjes plaatsen. en uiteraard doet de onderaannemer niks zonder ticket.
Niemand helpt mij hiermee verder, en ze verwijzen allemaal naar elkaar. Hopelijk is er op dit forum meer expertise aanwezig om het een en ander in gang te zetten
Â
Â