Skip to main content

Ik ben nu al een paar weken bezig om een afspraak te maken met roamler. dat lukt niet want deze site is overbezet. Telkens ontvangen ik het bericht: ‘probeer het later nog eens’. Inmiddels ontvang ik ook van KPN SMS berichten dat ik moet reageren en een afspraak moet maken.

Soort van vicieuze cirkel die ik niet doorbroken krijg. Hoe krijg ik een afspraak met die lui van Roamler?

Goedemorgen @JB64, welkom op onze community! Is het in de tussentijd nog gelukt? Inhoudelijk kan ik je hier niet mee helpen maar check de Veelgestelde Vragen in ons artikel hierover:


Ik ben nu al een paar weken bezig om een afspraak te maken met roamler. dat lukt niet want deze site is overbezet. Telkens ontvangen ik het bericht: ‘probeer het later nog eens’. Inmiddels ontvang ik ook van KPN SMS berichten dat ik moet reageren en een afspraak moet maken.

Soort van vicieuze cirkel die ik niet doorbroken krijg. Hoe krijg ik een afspraak met die lui van Roamler?

Je ken schrijvenen blijven schrijven werkt niet ook al weken bezig endie link werkt ook  niet 


Ik was er op gegeven moment doorheen en kon een afspraak inplannen. Eerstkomende 3 weken (verder vooruit was niet mogelijk) slechts een paar uur beschikbaar. En die paar uur konden wij niet. Ik hoor het wel, heb opgegeven. Daar waar ik altijd zeer tevreden ben over KPN is dit echt bagger. Ik adviseer KPN om direct te stoppen met Roamler.


Same here, en als je dan een afspraak hebt komt er niemand op dagen. Inderdaad bagger. Ik wacht wel totdat kastje de geest geeft.


De mijne is net vervangen. Kreeg dus kaartje in de bus met dat Whatsapp nummer. Vorige week kwam er geen monteur, vandaag was ie keurig op tijd.

De oude Enexis is nu vervangen door een Nokia.

Zo te horen is KPN niet helemaal happy met Roamler, en sturen ze nu monteurs erop uit om aan te bellen / kaartjes in de bus te gooien zodat je afspraak te maken.


Hopelijk gaat het helpen dat KPN zelf langs komt. Dit is enorme negatieve publiciteit. Vandaag nieuwe poging gedaan voor een afspraak, maar liep meteen weer vast.

Opgegeven nu.


Precies hetzelfde hier. KPN kan wel smsjes sturen maar roamler kan duidelijk niet leveren. site is down elke keer als ik het probeer. Netjes gezegd:’wat een slecht idee’. Ik hoop dat loekf gelijk heeft en dat kpn het zelf op gaat lossen.

 


Continu dezelfde foutmelding bij het maken van een afspraak: “Er is een fout opgetreden, neem contact op met uw systeembeheerder.“. Wat een bagger partij.


Hier ook al weken probeer ik in te loggen na weer een mail of sms maar krijg ook steeds melding: “Er is een fout opgetreden raadpleeg uw systeembeheerder” . Roamler gemaild maar geen reactie.

Heeft iemand een oplossing?


Hoi @FormName, @Michelmce, welkom! Frustrerend dat het niet lukt om via de site een afspraak te maken. Als het echt niet lukt, en zo klinkt het wel, dan kun je de afspraak ook per mail maken. Zie daarvoor de Veelgestelde Vragen in ons Roamler artikel: 

 


Reageer