Skip to main content

Er is geen afspraak te maken met roamler.

Deze website functioneert niet.

Hi @Digitennejunk, ik gok dat jij ook een bericht ontvangen hebt over het vervangen van je glasvezelkastje, klopt dit?

Heb je geprobeerd om een afspraak met Roamler te maken via deze stappen?

Maak een afspraak

Maak een afspraak om 't kastje te vervangen, nadat je een uitnodiging per e-mail van ons hebt gekregen.

  1. Klik hier om een afspraak te maken
  2. Log in met je postcode en je e-mailadres
  3. Na het maken van de afspraak krijg je een bevestigings-e-mail

 

Als je er daarmee niet uit komt, probeer het even via een andere internetbrowser. Lukt het dan nog niet: Bij vragen of problemen over het maken van je afspraak kun je contact opnemen met Roamler. Dit kun je doen via support@roamlertech.nl.

 


Hoi Alexandra, andere browser al geprobeerd. Support roamler reageert niet dus ik heb zoiets van laat maar hangen dat kastje.


@Digitennejunk Het is wel verstandig om je glasvezelkastje te laten vervangen als je hierover bericht gekregen hebt. De kastjes die we vervangen zijn gevoelig voor stroomverstoringen. Dus 't is goed om te laten doen om storing te voorkomen. 

Heb je al gemaild naar het mailadres dat ik noemde? En zo ja, wanneer was dit? Heb je ook geen antwoord in de spam map zitten bijvoorbeeld?


Bericht naar roamler op 18 juni verstuurt Alexandra.

Geen antwoordt terug en ook niet in de spam waar het eigenlijk wel thuis hoort als er toch geen reactie van deze sukkels te verwachten is.

Onbegrijpelijk dat kpn zich voorziet van dit soort subcontractors waar niets van te verwachten is.


Misschien beter langs de kpn winkel en daar zelf een kastje halen en ophangen.


@Digitennejunk Ik begrijp heel goed dat 't frustrerend is dat het niet lukt en het antwoord lang op zich laat wachten. Het is ook prima om dat te uiten. Ik wil je wel vragen om het netjes te houden. We hebben duidelijke afspraken met Roamler als onze monteurspartner voor het vervangen van de kastjes, maar ik weet ook dat ze 't druk is met het hoge aantal afspraken. 

Maar goed, het is wel nodig dat jij ze kunt bereiken als het maken van de afspraak niet lukt. Het langs de KPN Winkel gaan gaat helaas niet helpen, omdat ze daar deze kastjes niet hebben liggen. Het komt nogal precies, waardoor we de kastjes juist door een monteur laten vervangen, om andere storingen te voorkomen. Heb je intussen iets van ze gehoord? 


Reageer