Skip to main content

Ik probeer via de service tools een afspraak te maken te maken de FT en NT te vervangen omdat ik binnenkort eigen apparatuur wil gaan aansluiten maar de service tool zegt dat ik de FT en NT moet vervangen gratis door kpn maar kom niet door de afspraak maken heen

ik kom zover dat ik mijn  telefoon nummer en e-mail in moet vullen maar daarna krijg ik de melding oeps er is iets fout gegaan 

kan er een MOD naar kijken vast bedankt 

 

Hi @Mike2165! Normaal moet dat gewoon mogelijk zijn met de servicetool. Er zijn een paar mogelijke oorzaken. 

Heb je al een andere browser geprobeerd? En ben je op het moment van de foutmelding verbonden met je eigen netwerk?

Daarnaast kan het zijn dat er een tweede thuisproduct in de KPN ID staat. Heb je eerder een los Digitenne of e-mail only gekoppeld aan dezelfde KPN ID?


Andere browsers en apparaten geprobeerd

ben op mijn eigen netwerk inderdaad

en geen 2de thuisproduct in mijn. KPN 


Krijg ook soms deze melding 

 


@Mike2165 ik heb aansturing voor je gedaan. En ook de oorzaak gevonden. 

Er zijn in de afgelopen tijd meerdere tickets aangemaakt. Het systeem blokkeert dan nieuwe tickets tot gekeken is naar de reden waarom zoveel tickets in zulke korte tijd nodig zijn geweest. 

Daarom kan het nu een paar dagen langer duren voordat het tijdstip voor de monteur wordt bepaald. Normaal duurt dit 2 of 3 werkdagen. Hou nu rekening met 4 of 5 werkdagen. 

Wil je hier een update doen als de monteur langs is geweest of afspraken zijn gemaakt?


Ja dat is prima zodra ik iets gehoord heb zal ik terug koppelen,

Ik weet niet of je de tickets anders kunt sluiten anders wacht ik netjes af.

Ik heb wel net toevallig een sms gekregen van kpn 

dat er een storing is gemeld en ik binnen 1 werkdag gebeld word

betekend dit nu dat ik even moet wachten en dat die afspraak nu met mij gemaakt word of moet ik nu wachten op die tickets en daarna zelf opnieuw een afspraak proberen te maken vast bedankt 


Morgen tussen 10:00 en 12:00 komt er een monteur 


@Mike2165 is het met het bezoek van de monteur allemaal geregeld?


Ja de monteur is geweest probleem opgelost