Skip to main content

Ik zou vandaag aangesloten worden op het internet in mijn nieuwe huis. Omdat er een andere kabel aangesloten moest worden heb ik met een kpn medewerker besloten om een monteur afspraak te maken voor het geval dit ons zelf niet zou lukken. Ik heb er duidelijk bij vermeld dat áls het onszelf zou lukken, ik de afspraak af zou zeggen en dat de aansluitingsdatum moest blijven staan op 7 december. Vandaag geen internet, en na 3 belletjes hoor ik dat ze toch de aansluitingsdatum verzet hebben naar volgende week donderdag. Zeer vermoeiend want nu een week zonder internet/wifi/tv. 

Hoi @y0rick03 . Dat is een vervelende situatie.  Ervaring leert dat ik daar weinig aan kan doen.

Ik kan wel een grote gratis bundel op je mobiel zetten (mocht je een KPN abonnement hebben uiteraard)


Hoi Erwin, na een aantal telefoongesprekken is ons vanmorgen beloofd dat we vandaag aangesloten zouden worden. Kreeg deze melding ook via de KPN app. We zouden een sms krijgen als het zover was, maar een tijdstip konden ze niet noemen. Tot op heden is er nog steeds niks aangesloten.