Skip to main content

Voor de laatste stap naar glasvezel moest ik een afspraak maken bij Roamler tech. Afspraak gemaakt en op het afgesproken tijdstip 2 uur gewacht op de monteur.Toen werd er gebeld dat de monteur niet kwam en er is een nieuwe afspraak gemaakt.Wederom geen monteur komen opdagen, nu zonder berichtgeving. Als ik niet aanwezig zou zijn zouden er voorrijkosten in rekening gebracht worden (?)  Nu krijg ik tot twee maal toe een mail van kpn dat mijn aansluiting gereed is en dat ik heb aangegeven de installatie zelf uit te voeren. En tot slot nog:  “binnenkort starten uw abonnementskosten, ook wanneer u de apparatuur nog niet hebt aangesloten”. Voor vragen kunt u bellen naar 0800-0402 maar daar is het zo druk dat men adviseert op een later tijdstip terug te bellen. En dat begrijp ik wel.

Hoe lossen we dit op?

JW.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt 

 

Beste @jan621, welkom! Wat ontzettend verwarrend dit zeg.. Mijn excuses daarvoor! Heb jij de mogelijkheid om het zelf aan te sluiten? Hangt er op dit moment al een NTU bij jou? In dat geval kan je het beste deze stappen voor het installeren doorlopen.


Hallo Marcia,

Mijn frustratie zat in het feit dat als er iets fout gaat je heel moeilijk in contact kunt komen met KPN. Een monteur komt niet opdagen maar meldt de aansluiting wel gereed. Een nieuwe afspraak kun je online niet maken omdat men denkt dat je al aangesloten bent. Daarnaast krijg ik tot 4 maal toe een mail en ik krijg 4 identieke brieven per post toegestuurd dat de aansluiting gereed is.

Gelukkig heb ik contact op kunnen nemen met dhr de Vries van Roamler. Deze heeft binnen een half uur kunnen regelen dat er a.s. woensdag een (andere) monteur komt die het glasvezelaansluitpunt klaar maakt.

Dit wachten we dus af en daarna zal de installatie wel lukken denk ik.


Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit heel irritant vindt inderdaad! Fijn dat er woensdag toch een andere monteur komt. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!