Skip to main content

Afspraak met monteur maken

  • January 2, 2021
  • 3 reacties
  • 9 keer bekeken

Ik ga verhuizen en heb vlgs zeggen een monteur nodig hoe gaat dat

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2021

Heel vervelend dat ik geen persoonlijk contact met kon kan krijgen


  • January 2, 2021

0800-0402 en zeg tegen de bot dat je een medewerker wil spreken.

Maar volgens zeggen wil niet zeggen dat je een monteur nodig hebt, glasvezel is een monteur, DSL is zelf instalatie, en een monteur als de ISRA niet werkt of onvindbaar is en dat is pas na de aansluitdatum van toepassing.


Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 8, 2021

Hoi @Mijn moppie

 

Is het gelukt om ons te bereiken met de tip van @Doornekamp33

 

Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen laat het dan weten!