Skip to main content

Beste kpn,

Mijn partner en ik hebben vorige week een internet contract van een jaar bij jullie afgesloten, waarbij we specifiek voor jullie gekozen hebben aangezien dit op 15 mei al geïnstalleerd kon worden. We verhuizen op 13 mei en omdat wij net zoals veel mensen op dit moment van huis uit werken was dit een erg belangrijke overweging in het afsluiten van dit abonnement. Maar we kregen net een mailtje dat nu pas op de 19e een monteur langskomt, en dat als we dan niet thuis zouden zijn er voorrijkosten in onze rekening gebracht zouden worden. Ik snap dat iedereen het druk heeft, maar dit is wel heel erg slechte service! Bovendien hebben we echt eerder internet nodig om ons werk te kunnen blijven doen! Ik ben er niet blij mee dat jullie online klanten aantrekken met foute beloftes! Ik hoop dat hier iets aan veranderd kan worden.

Groet, Emmy

Hoi Emmy, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat dit geen prettige wijziging is. Op het moment dat je bestelt wordt de eerst haalbare datum aangegeven. Dat is dan de wensdatum. Als er geen monteur nodig is, dan kan die datum ook prima gehaald worden. Echter, als er wel een monteur nodig is, dan kan het zijn dat die datum toch iets verschuift als blijkt dat op de wensdatum geen monteur beschikbaar is. Helaas is het ook niet mogelijk om die afspraak naar voren te halen.

Hebben jullie ook een of meerdere mobiele abonnementen bij KPN? Zo ja, wil je dan je forumprofiel invullen met dit/deze nummer(s)? Dan kan ik jullie voor de komende dagen wel voorzien van een gratis extra databundel. Je kunt de telefoon dan als hotspot gebruiken.