Skip to main content

Sinds gisteren viel mijn internet steeds uit zodat thuiswerken onmogelijk was. Na eindeloos veel proberen uiteindelijk een afspraak gemaakt met KPN-monteur voor morgen. Ineens heb ik nu sinds een uur constant internet en kan ik zonder problemen TV kijken. Het lampje van het modem Expedia Box v10A blijft op groen staan ipv rood en het blauwe lampje aan de zijkant dat normaal àltijd knippert, staat uit. Betekent het dat het internet nu goed blijft doen en ik de monteur voor morgen kan afzeggen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hai @Catharina4! Welkom op het Forum. Het duurt langer voordat je een reactie krijgt op het Forum, maar is het gelukt om de afspraak te annuleren? Werkt alles nog goed? Ik hoor het graag van je!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat alles goed werkt. Anders weet je ons te vinden!


Dank voor je reactie! Mijn afspraak met de monteur is afgezegd. Mijn internet is nog wat onbetrouwbaar. As dinsdag word ik aangesloten op glasvezel dan is mijn verbinding hopelijk stabieler! 


Dank voor je terugkoppeling! Wat goed en fijn dat je aangesloten wordt op Glasvezel! Ben dan benieuwd hoe jij de verbinding na dinsdag ervaart!