Skip to main content

Ik heb ook een probleem met Roamler. Voor de vierde keer is mijn afspraak weer afgezegd. En wederom zonder opgaaf van redenen. Voorafgaand aan de vierde afspraak gebeld met klantenservice van KPN. Zij gaven aan niets te kunnen doen, moest maar bellen met KPNnetwerk. Gebeld en zij geven aan dat het gedeelte in huis niet onder hun verantwoordelijkheid valt. Lekker afschuiven dus. Vervolgens maar weer met Roamler gebeld. Ze gaven aan dat ze een monteur zouden regelen en dat mijn afspraak niet hoeft te worden verzet. Helaas ben ik nooit meer door Roamler teruggebeld, dus zelf maar weer via de website een afspraak voor 29 december ingepland. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag weer een email van Roamler dat de monteur niet zal komen. Het is te gek voor woorden!

@Kpn doe hier iets aan! 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Baptisten, dat gaat inderdaad niet erg soepel zeg. Vervelend dat het zo loopt. Is er inmiddels wel een nieuwe afspraak gemaakt voor een monteur van Roamler? Ik kan die planning niet inzien.

In de mail waarin wordt aangegeven dat de monteur niet komt, wordt daarbij ook aangegeven waarom de monteur niet kon komen?


Hallo @Jasper 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb online een afspraak gemaakt voor vrijdag 6 januari om 10 uur. Ik had geen zin meer om iemand van Roamler te woord te staan, omdat ik toch steeds hetzelfde antwoord krijg.

En nee, er is in de email geen reden opgegeven waarom de monteur niet kon komen. Wat ik van de vorige gesprekken met Roamler weet is dat ze gezegd hebben dat de monteur ziek zou zijn. Maar dan regel je toch een vervanger? Of hebben ze een personeelstekort?

In de email staat alleen het volgende: Onze monteurspartner Roamler heeft je hierover gebeld, maar helaas niet bereikt.

Leuk, maar ze hebben bij alle afspraken nooit gebeld om te zeggen dat de afspraak niet door gaat. En ze hebben bevestigd mijn telefoonnummer te hebben.

Als dit niet snel wordt opgelost, dan gaat het een andere provider worden.


Een zieke monteur maakt het lastig om langs te komen inderdaad. Of ze een personeelstekort hebben weet ik niet, dat zal ook per regio kunnen verschillen. Daar hebben wij, net als met hun planning, geen inzicht in.

Voor vrijdag hebben ze een nieuwe afspraak gemaakt dus, ik hoop dat de monteur dan komt en alles af kan ronden!


@Jasper 

Helaas heb ik vandaag weer een email van Roamler ontvangen waarin de afspraak voor komende vrijdag wordt afgezegd. Wederom zonder opgaaf van een reden en ook heb ik geen telefoontje gehad.

Ik ben er klaar mee. Sinds oktober ben ik er al mee bezig. Als jullie er niets aan kunnen doen, dan rest mij nog maar 1 oplossing...


Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt! Ik ben hierin ook afhankelijk van Roamler en hun planning. 

Dat het zo moeizaam gaat om een monteur te laten komen is natuurlijk niet de bedoeling en niet wat wij willen. Kunnen ze ook geen reden geven als je contact met hen opneemt daarover? 


@Jasper , niet echt. Ik krijg steeds weer dezelfde dame aan de lijn en ze vertelt steeds weer hetzelfde verhaal. Dus bellen heeft in mijn optiek geen zin meer.

Zoals al eerder gezegd, als jullie er niets aan kunnen doen en ik alleen maar afhankelijk ben van Roamler dan wordt het een overstap naar de concurrent...


We zijn hierin beide afhankelijk van de planning van Roamler. Ik heb daar zoals al genoemd helaas geen inzicht of invloed op. Het enige wat ik je kan aanraden is toch met hun te bellen en kijken of er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden.


@Jasper ik begrijp wat je zegt, maar dat heb ik al te vaak gedaan. Dus dat station is gepasseerd.

Helaas heb ik dus moeten besluiten om afscheid te nemen van KPN...


Dat is jammer inderdaad, we nemen jouw voorbeeld wel mee om het proces te kunnen verbeteren, al is dat voor jou te laat.

Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.