Skip to main content

Oh, zo frustrerend... 

Ik ben sinds uren bezig een oplossing voor onze wifi probleem te vinden.
Inclusief na een hele uur wachten aan de telefoon van de service-medewerker zonder überhaupt te beginnen eruit gegooid te worden. 
Uiteindelijk na wederom 40min wachtrij wel door een vriendelijke dame geholpen - maar zonder oplossing. Zij beloofde een SMS met link te sturen om een afspraak met een monteur in te plannen - maar ook hier wacht ik nu weer 40min op (!) 
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN??? 
Ik heb een internet verbinding  zsm. nodig om te werken. 
Kom aub. met een oplossing, KPN

Inmiddels 10uur verder en het wordt steeds erger. 
Link vanochtend ontvangen om een monteurs afspraak te maken - helaas foutmelding. 
Wederom contact met klantenservice opgenomen en wederom een bekende klantenservice truk. Na 15min wachten alleen maar een: “sorry ik kan uw niet verstaan - probeer het nog een keer” 😖

Nogmaals gebeld 30min gewacht. 
Marc aan de telefoon die helaas ook geen afspraak kan maken omdat er een “ticket is aangemaakt”.  😡

Zit dus nu zonder Tv en internet op oudejaarsdag, zonder oplossing in zicht.

Zo ONTZETTEND slechte service heb ik eerder nog niet mee gemaakt. 

Ons uitje naar de KPN schijnt van hele korte duur te zijn. Dan maar terug naar de Ziggo - waar wel problemen opgelost worden. 
 

 


Heeft u helemaal geen internet? Ook niet bekabeld of is het alleen de Wi-Fi?


 


Goedemorgen @KarenH3694, welkom op het forum! Sorry voor mijn late reactie!
Is het in de tussentijd nog gelukt een afspraak te maken?
Het is me nog even niet duidelijk wat de oorzaak van deze foutmelding is (geweest). Heeft de link later wel gewerkt?
Ik kijk ook graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Admin: topic op slot gezet, als je dit issue ervaart zit de oorzaak er vaak in dat je meerdere thuis abonnementen gekoppeld hebt aan je MijnKPN account. Je kunt deze soms zelf verwijderen via de MijnKPN app. Als dat niet lukt kun je een nieuw MijnKPN account aanmaken of even een eigen topic aanmaken


Hi Thomas, 

Acht (!) dagen gelden viel mij op dat jullie op andere berichten alleen maar reageren als het probleem al opgelost is.
Wat grappig dat het in mijn geval precies hetzelfde is.
Zo toevallig maar niet echt waardevol. 
Gr, Karen


Helaas kampen we momenteel helaas met wat achterstand inderdaad waardoor het relatief vaak voorkomt dat iets al opgelost is voor we er aan toe komen. Sorry voor het ongemak!
Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen weet je ons te vinden!


Wat was de oplossing? Want ik wil ook een afspraak maken, maar krijg ook een foutmelding. Telefonisch en via chat kon het niet opgelost worden.