Skip to main content

Hallo, 

Ik heb morgen tussen 8 en 10 een afspraak met de monteur om internet te installeren. Ik had gemaild om de afspraak te verzetten omdat ik in het ziekenhuis opgenomen ben. Maar ontdekte vandaag dat de afspraak nog steeds stond en het een noreply emailadres was.

Ik probeer op alle mogelijke manieren de afspraak te verzetten. 

Online kan hij alleen naar 1 of 2 dagen later en dan ben ik nog niet thuis. De rest is vol. 

Via telefoon stond ik 50 (!) minuten in de wacht, was toen nog niet aan de beurt en toen viel mn telefoon uit. 

Via de chat waren er 28 wachtenden voor me waarbij ik moest zorgen dat de telefoon niet in standby ging.

Er is niemand die namens mij de afspraak kan doen. 

Help? 

 

Hoi @Mariannevb. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om de afspraak te verzetten. Wij zullen voor jouw uitzoeken welke mogelijkheden er zijn. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Zou je ook willen aangeven wanneer het jou beter uit komt? We helpen je graag verder!


Gedaan. 

Ik weet nog niet wanneer ik uit het ziekenhuis ben. Is het mogelijk te cancellen en later contact op te nemen als ik weer thuis ben voor een nieuwe afspraak?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het is helaas niet mogelijk om deze afspraak te annuleren. Deze monteur zal installatie werkzaamheden moeten verrichten aan jouw verbinding, anders zal je geen (volledig) werkende diensten krijgen. Het is daarom niet mogelijk deze monteur te annuleren. Ik heb dit zojuist intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Er wordt contact met jouw opgenomen om een nieuwe afspraak in te plannen. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag. Veel beterschap toegewenst!