Skip to main content
Beantwoord

Afspraak WiFi monteur

• 26 november 2019
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Omdat we sinds vorige week maandag ivm een update geen WiFi hebben, is er afgelopen vrijdag een afspraak gepland met een monteur voor as vrijdag. Ik heb echter geen bevestigingsmail ontvangen. Is er dan iets fout gegaan? Kan ik toch rekenen op een monteur vrijdag? 

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Shalomy, bedankt voor jouw bericht!

In principe moet je wel een e-mail hebben gehad met de afspraak met de monteur.. Heb je hem nog steeds niet ontvangen? Ik heb in ieder geval even gekeken, en ik zie een afspraak staan voor 29 november tussen 12.00-14.00. Dus volgens mij komt dat helemaal goed!

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2019

Goedenavond @Shalomy, bedankt voor jouw bericht!

In principe moet je wel een e-mail hebben gehad met de afspraak met de monteur.. Heb je hem nog steeds niet ontvangen? Ik heb in ieder geval even gekeken, en ik zie een afspraak staan voor 29 november tussen 12.00-14.00. Dus volgens mij komt dat helemaal goed!

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 26 november 2019

Nee echt géén mail gehad. Kunnen we die alsnog krijgen ? Maar fijn dat de afspraak staat.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 29 november 2019

@Shalomy, ik kan hem zo snel niet terugvinden.. Maar ik ga er vanuit dat het niet nodig is. Vanmiddag tussen 12.00-14.00 zal de monteur voor je deur staan en het probleem (hopelijk!) oplossen :smile: