Hoi ā@Klawo. Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw wifi verbinding. Wellicht heb je iets aan de onderstaande topics om jouw wifi verbinding in huis te verbeteren.Ā
Daarnaast geef je aan dat de afstandsbediening ook niet altijd goed communiceert met jouw televisie (ontvanger). Ik denk dat het resetten van de afstandsbediening dit probleem kan verhelpen.
Ā
Hoi ā@Klawo. Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw wifi verbinding. Wellicht heb je iets aan de onderstaande topics om jouw wifi verbinding in huis te verbeteren.Ā
Daarnaast geef je aan dat de afstandsbediening ook niet altijd goed communiceert met jouw televisie (ontvanger). Ik denk dat het resetten van de afstandsbediening dit probleem kan verhelpen.
Ā
Ā
Vikash,
Ā
Dank voor de informatie. Een hele mond vol.Ā Wat betreft de afstandbediening heeft KPN mij een nieuwe gestuurd, dus dat is opgelost. Wat betreft de WiFiā¦.Via de probleemzoeker van KPN bleek schijnbaar dat er met het signaal of de modem iets niet lekker zat. Voor het onderzoek viel met regelmaat het WiFi weg op mijn laptop had een slecht signaal ondanks dat ik maar 5 meter bij de modem vandaan zit. Na het onderzoek heb ik nog geen enkel probleem meer gehad, en het signaal op mijn laptop geeft volle bakĀ .
Al metĀ al, tot nu toe ben ik weer een tevreden man.
Hartelijke groet
Klaas WĀ
Wat goed om te horen dat het nu allemaal weer goed werkt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.Ā
Vikash,
Leg mij eens uit hoe het kan dat mijn WiFi als de modem wordt resetĀ door KPN op afstand het signaal volle bak is en en na verloop van een paar dagen terugzakt. Ik heb een WiFi signaal nodig op 5 meter horizontaal afstand. Het signaal hoeft alleen maar door een thermopane glas naar de deurbel. 43% sterkte
Ook op mijnĀ laptop afstand ook een 4 a 5 meter geeft het een zwak signaal. Dat is toch knap waardeloos.Ā
vgr Klaas W
ā@KlawoĀ Wat vervelend dat je WiFi-signaal steeds zwakker wordt na een paar dagen. Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Het kan zijn dat jouw modem, of die van anderen in de buurt, automatisch het beste kanaal kiest voor het signaal. Dit werkt vaak goed na een reset, maar na verloop van tijd kunnen er storingen ontstaan door andere netwerken in de buurt.Ā Via de modeminstellingen kun je handmatig een kanaal kiezen dat minder druk is. Dit kan helpen om de interferentie te verminderen en het signaal sterker te houden. In dit topic leggen we dit verder uit.Ā
Ā
Ā