Skip to main content

Enkele weken geleden hebben we de sleutel gekregen van ons nieuwe huis waar we eerst nog wat moeten verbouwen. Om er zeker van te zijn dat alles ruim op tijd voorbereid zou zijn, had ik de verhuizing alvast aan KPN doorgegeven. Er is een monteur-bezoek ingepland voor 27 november, want die week zouden we gaan verhuizen.

1,5 week geleden, inde nacht van donderdag 10 op vrijdag 11 september is ons internet en tv afgeloten op ons oude adres, omdat KPN dacht dat we al verhuist waren. Ik vrijdagochtend naar KPN gebeld, probleem uitgelegd en er zou binnen 24u contact opgenomen worden door de TD. Na 24u niets gehoord, dus zaterdag weer gebeld, kreeg ik te horen dat ik dan maandag zeker iets moest horen. Na maandag heb ik iedere dag wel aan de telefoon gezeten om te vragen wat de status is, maar tot op de dag van vandaag nog geen enkel contact gekregen vanuit KPN zelf om het probleem op te lossen.

Het probleem is dat de customer service (de mensen die je aan de telefoon/chat krijgt), niets kunnen doen om dit probleem te verhelpen, maar dat dit bij de afdeling boven hen (technische dienst) gedaan moet worden. Alleen heeft de customer service geen enkele manier om contact te krijgen met die techniche dienst, alleen door ‘opmerkingen op mijn ticket’ te maken. Ik heb alleen het idee dat die technische dienst mijn ticket niet bekijken, dus al worden er 100 opmerkingen op gezet, als dat ticket niet bekeken wordt, zullen de opmerkingen ook niet gelezen worden..

Er is wel een ‘noodpakket’ opgestuurd, waarmee ik via Digitenne wel tv en internet zou hebben. Nu kan ik NPO1, 2 en 3 ontvangen en Omroep Brabant, maar verder niets. En met de WiFi kan ik wel op mn telefoon/ipad internetten, maar niet via mijn laptop, omdat die via een VPN verbinding moet maken en dat niet toegestaan is via een Digitenne netwerk. Daardoor kan ik dus niet thuis werken en ook geen huiswerk maken. Ik heb op mijn werk een kantoor moeten boeken om een tentamen te kunnen maken, omdat ik thuis geen internet had.

Gisteren kreeg ik voor de 4e keer te horen dat er binnen 24u contact opgenomen zou worden, maar ik heb intussen niet echt meer het vertrouwen dat dit zal gebeuren.. Erg frustrerend dit...

Geloof mij, dan heb je het nog best prima geregeld! Ik heb aan KPN doorgegeven dat ik ga verhuizen (27 november is verhuisdatum), maar KPN heeft in de nacht van 10 op 11 september het internet/tv op mn oude huis al stop gezet.. Kortom, ik heb nu al 1,5 week geen tv en internet thuis. Ze hebben een ‘noodpakket’ opgestuurd waarmee ik alleen NL1, NL2 en NL3 kan ontvangen en ik wel WIFI heb, maar dat niet kan gebruiken om te werken of studeren. Heb intussen al 4x te horen gekregen dat er binnen 24u contact opgenomen zou worden, maar dat is na 1,5 week nog steeds niet gebeurd. 

 

Dus dan kun je het beste je internet pas opzeggen tegen de tijd dat je daadwerkelijk gaat verhuizen, anders zit je de komende tijd nog zonder internet.

 

*Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic


Hoi @CrazyCookie28. Welkom op het KPN Forum! Als eerste gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten op het “oude” adres. Ik begrijp dat een Noodpakket niet voldoende is. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Ik kan op dit moment nog niet zeggen of wij het probleem kunnen verhelpen, maar we gaan het in ieder geval uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 

 


Hoi @CrazyCookie28. Welkom op het KPN Forum! Als eerste gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten op het “oude” adres. Ik begrijp dat een Noodpakket niet voldoende is. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Ik kan op dit moment nog niet zeggen of wij het probleem kunnen verhelpen, maar we gaan het in ieder geval uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 

 

Hallo Vikash,

Ik heb mijn profielgegevens aangepast. Excuses, ik dacht dat dit automatisch ging, omdat ik met mijn KPN ID in had gelogd.

In ieder geval bedankt alvast.


Hoi @CrazyCookie28 . Ik heb  de gegevens er bij gepakt.  Je hebt onlangs met iemand van de afdeling opzeggingen gesproken. Die heeft een los, nieuw ticket aangemaakt waarin hij/zij vraagt om dit met spoed op te pakken.

Ik heb zelf ook een melding gemaakt naar de backoffice om uit te zoeken wat hier mis gaat. 

Ik ga bewust niks beloven omdat ik het simpelweg nog niet allemaal kan overzien. Ik moet hierin de reactie van de collega's afwachten. 


Hallo @Erwin_ ,

Dat klopt, ik heb zojuist telefonisch contact opgenomen, omdat ik hoopte dat afdeling Spoed en Herstel vandaag voor 18u (want dan sluit de afdeling) nog contact met me op zou nemen. En omdat ik vanuit hier ook geen reactie kreeg, heb ik gebeld omdat ik er momenteel een beetje klaar mee ben. Na zo vaak te horen krijgen dat er binnen 24u contact met me opgenomen wordt, ben ik intussen verder aan het kijken naar andere opties. Dus ik heb nu afgesproken dat als er voor morgenavond nog niets gehoord heb, ik mijn abonnementen op ga zeggen. Ik heb nooit veel problemen gehad met KPN, maar na 1,5 week nog geen enkele vorm van contact terwijl ik geen tv en internet heb, vind ik wel erg jammer..


Heel jammer dat je opzeggen overweegt, maar begrijpelijk aangezien je hier ook niet verder mee lijkt te komen :frowning2:

Dat je telkens is verteld dat je binnen 24 uur teruggebeld zult worden is erg kwalijk, aangezien zowel de backoffice als de afdeling Spoed en Herstel op dit moment een achterstand heeft. Het lukt ze dus niet om klanten binnen het gewenste tijdsvlak terug te bellen en daar had je eerlijk over geïnformeerd moeten worden. Dit zou niets veranderen aan de situatie, maar zou wel wat frustratie hebben gescheeld aangezien je niet telkens teleurgesteld zou zijn omdat je wéér niet gebeld bent binnen die 24 uur. De afdeling Spoed en Herstel is nog niet aan jouw ticket toegekomen, ze worden behandeld op volgorde van binnenkomst en op dit moment zijn ze nog niet aanbeland bij de tickets die op 12 september aan zijn gemaakt. Ik hoop van harte dat de door jou gestelde deadline gehaald gaat worden en ze vandaag wél met jouw ticket aan de slag gaan, zodat je vandaag dan eindelijk gebeld gaat worden. Laat je weten of je al dan niet gebeld bent?


@Maja_ Dank je wel voor de uitleg.

Intussen zijn er weer 24u voorbij en er is wederom geen contact opgenomen...


De vraag is heel simpel, hoe kom ik in godsnaam in contact met iemand van Spoed en Herstel? Ik zit al 2 weken zonder internet en wacht tot er iemand contact met me opneemt. Er zijn intussen al meerdere tickets aangemaakt, maar ik heb niet de indruk dat er iemand daar de moeite doet om naar die tickets te kijken. En het probleem zou niet heel moeilijk moeten zijn, het is gewoon een administratief dingetje om mijn internet weer aan te zetten wat ze niet meer dan 10 minuten kost…

 

*Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic


Helaas kan ik niks bespoedigen. De afdeling heeft achterstand en afwachten is alles wat rest. Ik vind het heel pijnlijk om dit te schrijven maar het is niet anders.

Uiteraard staat het jou vrij om hier je eigen conclusies aan te verbinden. Dat kan ik je, gezien de situatie ook zeker niet kwalijk nemen. 


Er is intussen vanochtend eindelijk contact opgenomen en hopelijk wordt het probleem vandaag of morgen nog opgelost. Blijkbaar was er ook iets mis gegaan in de communicatie, omdat ik normaal een bericht zou moeten ontvangen dat er extra wachttijd is door de achterstand, maar deze is niet naar mij verzonden.

Ben in ieder geval blij dat het snel opgelost zal zijn.


Oef.  Fijn dat Spoed en herstel nu actief met je ticket bezig is. Ik hoop op spoedig herstel van de diensten.