Skip to main content

Al vanaf dinsdagmiddag 07-02-2023 17:00 uur storing, meerdere keren gebeld omdat ik nu een mobiele hotspot gebruik van een andere mobiele telefoon en de data ongeveer 7 euro per 10 minuten kost (reken maar uit dus dit is de 4de dag op rij.) KPN wil hier niets aan doen zoals bijvoorbeeld vergoeden of data beschikbaar stellen!  Alleen achteraf en tegen het tarief dat zij zelf betalen wat maar een fractie is   De houding van de medewerkers hieromtrent is ronduit slecht te noemen.. Ik gadan ook direct op zoek naar een andere provider en gebruik nooit weer KPN. En tot kijk.

Hi @Eejee72! Vervelend dat de storing zo lang duurt. Begrijp ik wel goed dat je al contact hebt gehad met 0800-0402 om aansturing te laten doen?

Verder hebben we de mogelijkheid je extra data te geven als je een mobiel abonnement van KPN hebt. Is dat van toepassing en aangeboden? Verder klopt het ook dat we geen kosten vergoeden die je zelf extra maakt. 


Al vanaf dinsdagmiddag 07-02-2023 17:00 uur storing, meerdere keren gebeld omdat ik nu een mobiele hotspot gebruik van een andere mobiele telefoon en de data ongeveer 7 euro per 10 minuten kost (reken maar uit dus dit is de 4de dag op rij.) KPN wil hier niets aan doen zoals bijvoorbeeld vergoeden of data beschikbaar stellen!  Alleen achteraf en tegen het tarief dat zij zelf betalen wat maar een fractie is   De houding van de medewerkers hieromtrent is ronduit slecht te noemen.. 

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een storing vier dagen later nog niet is opgelost!??

 

Admin: Topic verplaatst naar bestaand topic. Graag niet meerdere topics over hetzelfde onderwerp aanmaken. 


Hi @Eejee72, Bram heeft je eerder een aantal vragen gesteld hier, zou je daar nog op willen antwoorden? Maak daarnaast niet meerdere topics aan over hetzelfde onderwerp, dat gaat tegen de huisregels in. 


ik heb iedere dag gebeld om te vragen wanneer de storing opgelost wordt dan geven ze een tijd door en dat word dan iedere keer verlengd met ongeveer 8 uren.  al 4 dagen lang. Hier in de straat zijn ze een stel zzp roemenen) regelmatig bezig de glasvezel, Stoepen openbreken en kabels opgraven, tentje opzetten en vervolgens de rest van de dag zitten ze in hun busje op hun mobiel. lang leve KPN