Skip to main content

Sinds vrijdag 26 juli 07:00 uur sochtends, inmiddels dus al vier dagen geleden, hebben wij (mijn twee dochters, mijn vrouw en ik) geen internetverbinding of wifi meer. We kunnen niet internetten en geen tv kijken. We kunnen helemaal niks. Ik heb vijf medewerkers gesproken, maar niemand schijnt het probleem op te kunnen lossen. Ook heb ik een klacht ingediend, en ook daar is tot nu toe nog helemaal niets mee gedaan. Het glasvezelkastje doet het, de modem doet het en alle juiste lampjes branden. Het wifinetwerk is gewoon zichtbaar. Ook is de modem meerdere keren gereset, opnieuw opgestart en aan en uit gezet. Alle vijf de collega’s van KPN die ik sprak zagen in het systeem dat het systeem ten onrechte denkt dat er een betalingsachterstand is, terwijl dit absoluut niet het geval is en alle rekeningen gewoon betaald zijn. Dat zien de medewerkers zelf ook en bevestigen dit. We betalen dan ook altijd netjes via een automatische incasso. De rekening is ook deze maand gewoon afgeschreven. Door mogelijk een fout in het systeem is het internet bij mijn gezin thuis echter toch geblokkeerd. We kunnen helemaal niks en niemand van KPN die ik sprak is in staat de blokkade op te heffen. Ik heb vrijdag de hele dag niet kunnen werken en ik moet elke dag aan mijn kinderen vertellen dat niks werkt en dat KPN het niet kan (of wil) oplossen. We vinden het inmiddels een regelrechte schande en beraden ons wat we hier nu verder mee moeten doen en waar we verder nog aan de bel kunnen trekken. Mij is verteld dat ze niet kunnen zeggen wanneer dit probleem opgelost kan worden. Ik heb 5 jaar bij KPN gewerkt en ik ben al mijn hele leven klant bij KPN. Ik eis niet graag dingen, maar in dit geval eis ik echt dat wij als net betalende klanten per direct weer worden aangesloten. Wij zitten inmiddels al meer dan een halve week zonder internet omdat het systeem een fout maakt, en ons ten onrechte blokkeert en afsluit. Dat niemand dit kan oplossen is echt onbegrijpelijk en onvoorstelbaar. Wie kan mijn gezin helpen?

Hi Laurens, welkom hier. 

Wat een gek verhaal. Inhoudelijk kan ik pas iets zeggen als ik mee kan kijken, maar je mag niet zomaar worden afgesloten als alle rekening zijn betaald.

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?


Hoi Alex, 

 

Dank voor jou reactie!

Gelukkig kan ik inmiddels bevestigen dat de problemen afgelopen dinsdag zijn opgelost. 

 

Er was wel een storingsmonteur en actie vanuit de technische dienst voor nodig, maar alles werkt weer naar behoren!

 

Met vriendelijke groet, 

Laurens

 


Erg fijn om te lezen. Ontzettend sorry dat het iets langer heeft geduurd. 

Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn. 


Reageer