Skip to main content

Ik heb inmiddels al 4 dagen geen internet/tv. De monteur is langs geweest en kon het probleem niet oplossen. Het noodpakket is vervolgens aangevraagd en zou zaterdag worden geleverd maar vanwege onderbezetting bij de back office, is de aanvraag helaas nog niet goedgekeurd. Morgen is het zondag en is KPN dicht. Maandag weer bellen wat de status is van het noodpakket en de storing. Bij Ziggo kun je in ieder geval je tv blijven gebruiken als er storing was.  

Ai @hbelkadi, niet zo fijn allemaal dit ☹️ Heb je het noodpakket inmiddels ontvangen?


Ik heb het noodpakket ontvangen. Sinds 21 september heb ik geen internet/TV. Helaas is tot op heden de storing niet opgelost waardoor ik genoodzaakt was om mijn abonnement op te zeggen. KPN heeft geen monteur gestuurd om de storing op te lossen. Elke keer als ik belde werd verwezen naar een onderaannemer van KPN die mij zou bellen om een afspraak te maken. Na bijna 2 weken is er nog steeds geen afspraak gemaakt. Gedurende deze weken heb ik bijna dagelijks KPN gebeld en elke keer werd beloofd om contact op te nemen met deze onderaannemer. Na 2 weken was ik er klaar mee en heb opgezegd. Ik heb sinds gisteren Ziggo en dat werkt uitstekend! KPN is slecht bereikbaar, heeft geen eigen monteurs, probleem kan niet direct worden opgelost, je bent afhankelijk van wanneer je wordt teruggebeld door zo een onderaannemer van KPN. Ik zie niet zeggen dat het bij Ziggo altijd vlekkeloos loopt maar die hebben in ieder geval eigen monteur en die kunnen je vaak wel snel helpen. 


Jammer maar begrijpelijk @hbelkadi.

Ik wil nog wel even benadrukken dat wij absoluut wel eigen monteurs hebben, echter beheren wij als ‘KPN de internetprovider’ niet zelf het netwerk waar we over leveren. Aangezien er bij jouw storing sprake is van onderaannemers, zal er iets fysiek kapot zijn in het netwerk. Defecte kabels en dergelijke kunnen de KPN monteurs niet repareren, hierbij zijn wij  dus afhankelijk van andere partijen. Excuus dat het zo gelopen is, maar ik ben blij voor jou dat je weer een goede verbinding hebt!