Skip to main content
Vraag

Al 4 dagen geen internet en tv in postcodegebied 6711: hoe nu verder?

• August 7, 2025
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

4 dagen geen internet en tv in mijn postcode 6711BT en krijg een standaard verhaal Van KPN waar ik niets mee kan en moet maar afwachten wat ik onderhand wel zat ben en heb spijt dat ik ben over gestapt

in juni lag het er ook al 3 weken uit hoe nu verder?

Admin: gegevens afgeschermd ter bescherming privacy 

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 13, 2025

Hi ​@Berghmans, welkom bij onze community. 

Allereerst, wat ontzettend naar dat je nu een storing ervaart. Als het al enkele dagen duurt vermoed ik dat het hier om een kapotte kabel in de grond gaat. Heb je ook onze website geraadpleegd om te kijken of de storing gemeld is? Aan je bericht te zien heb je in ieder geval al contact gehad met ons. 

Is de storing inmiddels opgelost? Als ik random op je postcode kijk zie ik geen storing dus ik vermoed dat dit specifiek om jouw huisnummer gaat en eventueel de buren. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2025

Storing is er nog steeds en bij nog 4 andere in mijn straat heb inmiddels digitenne gekregen voor nood.

oorzaak volgens monteur bij de aannemer en daar ben ik afhankelijk van gaat nog wel even duren.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2025

Na 3x gebeld te hebben en ook naar de KPN winkel geweest ben ik  niet echt verder gekomen behalve het noodpakket dan maar kan ik maar beperkt gebruiken kortom afwachten maar weer.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2025

Het zou fijn zijn als KPN zijn klanten beter op de hoogte houden over het verloop van dergelijke calamiteiten en dat men niet in onzekerheid zit van wanneer er eens een einde komt aan al het gedoe.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 18, 2025

Storingen komen altijd op een ongewenst moment, wat ook niet meespeelt is dat een noodpakket zo te zien niet voldoende voor jullie is. Is de storing nog steeds niet opgelost? Zou ik in dat geval mee mogen kijken naar wat ik kan zien? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 18, 2025

Ik ben benaderd door een technische man waar ik mijn probleem heb uitgelegd en heb ook een nummer gekregen dat ik rechtstreeks bij de juiste man kan reageren dus niet meer via callcenter.

hij houd mij verder op de hoogte van hoe of wat.