Skip to main content

Goedendag ,

in ons postcode gebied is vanaf donderdagavond internet + tv storing . Er is door monteur vastgesteld dat glasvezel signaal niet binnenkomt.

bij 0800-0402 kan niet verteld worden wat er aan de hand is en kan er ook geen reeƫle verwachting van het herstel opgegeven worden.

kunnen jullie duidelijkheid geven?

Ā 

hartelijke groet

Ā 

Hi @Kiwi_Robert, ik denk graag mee.Ā 

Het lijkt erop dat er een kabelbreuk is of dat er in de centrale iets niet goed gaat. Ik vermoed dat de collega's geen duidelijke datum kunnen aangeven omdat er een monteur of aannemer ingeschakeld moet worden.Ā 

Ik kan in ieder geval meekijken of ik iets meer kan zien.Ā Zou jeĀ je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 


HiĀ @Kiwi_Robert, ik denk graag mee.Ā 

Het lijkt erop dat er een kabelbreuk is of dat er in de centrale iets niet goed gaat. Ik vermoed dat de collega's geen duidelijke datum kunnen aangeven omdat er een monteur of aannemer ingeschakeld moet worden.Ā 

Ik kan in ieder geval meekijken of ik iets meer kan zien.Ā Zou jeĀ je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 

Storing is afgelopen dinsdag opgelost. Een kabelbreuk lijkt de oorzaak.

bedannkt voor je bericht!


HiĀ @Kiwi_Robert, ik denk graag mee.Ā 

Het lijkt erop dat er een kabelbreuk is of dat er in de centrale iets niet goed gaat. Ik vermoed dat de collega's geen duidelijke datum kunnen aangeven omdat er een monteur of aannemer ingeschakeld moet worden.Ā 

Ik kan in ieder geval meekijken of ik iets meer kan zien.Ā Zou jeĀ je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 

Storing is afgelopen dinsdag opgelost. Een kabelbreuk lijkt de oorzaak.

bedannkt voor je bericht!

Fijn om te lezen, dankjewel voor de update hier.Ā 


Reageer