Skip to main content

Er zijn in mijn blok van 6 huizen sinds een week 4 zonder internet en tv, de oorzaak ligt vrijwel zeker in het slopen van huizenblokken om ons heen.

Het contact met de klantenservice is uiterst vriendelijk maar leidt tot niets. Er wordt voortdurend beloofd dat er aan gewerkt wordt maar de sloop ligt hier stil door de feestdagen en ik verwacht niet dat de KPN in het puin gaat graven. En dan vanmiddag ook nog eeen valse melding dat de storing is opgelost, gewoon niet waar!! Ik denk dat in het nieuwe jaar gaat worden.

De oplossing is natuurlijk het noodpakket! Helaas is het voor de medewerkers van de klantenservice absoluut onmogelijk om dat voor elkaar te krijgen, hoe ze het ook proberen…

Om deze feestdagen zonder tv te zitten en uren bezig te zijn om hulp te krijgen zondrr uitzicht op een oplossing is niet alleen frustrerend maar zuigt ook alle energie weg.

WAT IS ER IN HEMELSNAAM NODIG OM WEL EEN NOODPAKKET TE KRIJGEN?

Hoi @Geen oplossing, welkom bij ons op het forum. 4 weken geen verbinding hebben is erg lang! Ik kan me ook voorstellen dat je met die sloopwerkzaamheden niet het gevoel hebt dat het snel opgelost zal zijn. 

De snelste manier om in contact te komen in zo'n geval is telefonisch (0800-0402), wat je al gedaan hebt dus. Dat er daarbij geen tijdelijke oplossing mogelijk was is natuurlijk jammer.

Heb je eventueel een KPN mobiel abonnement? Als dat zo is kunnen we ook kijken of we daar data aan kunnen toevoegen. Kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we meekijken.


Het gaat om 4 huizen in1 woonblok, nu 9 dagen geen internet en geen zicht op een oplossing, iedere dag wordt er gezegd dat het vandaag opgelost gaat worden...

Géén noodpakket kunnen krijgen omdat ergens staat dat er aan een oplossing gewerkt wordt, leugens en gebakken lucht, er gebeurt helemaal niets tussen kerst en oud en nieuw!!

Totale frustratie omdat er niemand is die inhoudelijke informatie kan geven of wél de bevoegdheid heeft om een noodpakket te regelen.

Data genoeg, dat is het 1e en enige wat je toegeworpen krijgt.

Maar ik wil een noodpakket vóór de jaarwisseling!!!!!


Dank je voor het invullen van de gegevens @Geen oplossing, ik zie de storing staan. Er wordt weldegelijk aan gewerkt, bij een storing maakt het niet uit welke tijd van het jaar er is. Wat de status van de storing is, is voor mij helaas niet in te zien.

Ik heb gekeken of ik een noodpakket kan sturen maar die optie heb ik ook niet. Wel kon ik extra data aan jouw mobiele nummer toevoegen, zodat je die kunt gebruiken als alternatieve optie.