Skip to main content

Al 5 weken problemen met wegvallende WiFi en internet bij KPN. Het probleem leek verholpen te zijn maar vandaag wederom mega trage WiFi. Kunnen niks doen op het internet. Ik heb de modem al 2 keer gereset en vervolgens sta ik (Voor de zoveelste keer) 26 minuten in de wacht bij KPN, en wordt de hoorn erop gegooid terwijl ik nog in de wacht sta! 

Ik wil overstappen van provider want dit is echt onbeschoft. Het is nu al meerdere malen gebeurd en de WiFi is ronduit vreselijk nadat er glasvezel is aangelegd. 

Wij betalen ons scheel aan KPN en er is geen enkele tegemoetkoming de afgelopen maand geweest. Is ook lastig als de medewerkers de telefoon niet aannemen. 

 

Ongekende praktijken! 

Goedenavond @vanHu en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai :(

 

In ieder geval goed dat je je problemen ook via deze weg kenbaar maakt. Het is inderdaad niet netjes dat de telefoon er wordt opgegooid terwijl jij nog in de wacht staat, je mag best beter van ons verwachten. Voor wat het waard is, wil ik je namens KPN oprechte excuses aanbieden voor deze gang van zaken! 

 

Wat betreft de wifi; heb je de wifi manager al eens doorlopen? Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten, wil ik ook graag je verbinding tot aan het modem (Experia Box) doormeten; zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

 

Verder geef je aan dat de wifi ronduit vreselijk is sinds er glasvezel is aangelegd. Dat verbaast me enigszins; je verbinding zelf zal nooit meer minder worden zodra je overstapt van koper naar glasvezel. Wifi blijft uiteindelijk wifi, ongeacht de manier waarop je bent aangesloten (glas of koper). Maar als het eerder goed is geweest dan heb ik goede hoop dat we dit voor je kunnen fixen. Het lastige met wifi is dat ik op afstand eigenlijk niet zoveel kan doen; wij kunnen vanaf hier je verbinding tot aan het modem doormeten maar zien niet hoe een wifi signaal bij iemand thuis werkt. Juist daarvoor is die wifi manager ontwikkeld; deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de wifi in kaart brengen en op basis daarvan je instellingen optimaliseren. 

 


Goedemorgen @vanHu , wat is momenteel de stand van zaken? Heb je de wifi manager kunnen doorlopen en zo ja, wat is hier precies uitgekomen?


Hoi @vanHu , helaas heb ik niks meer van je gehoord en daarom sluit ik dit topic nu. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag!


Wegens gebrek aan WiFi duurde het wat langer om contact te leggen. 

Nee, niet verholpen en uiteraard hebben wij meerdere malen alle modem stappen doorlopen. 

Nu wederom een avond zonder WiFi en ook geen televisie op de bovenverdieping. Dit modem klopt van geen kant meer maar tot op heden nog geen nieuwe ontvangen. Bizar!  Wij willen overstappen van provider. Hebben onderhand geen vertrouwen meer in KPN. 


Goedemorgen @vanHu , mocht het nog nodig zijn dan duik ik hier graag verder voor je in om te kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Dan moet ik je wel vragen om (alsnog) je forumprofiel even in te vullen (en een seintje geven zodra je dat hebt gedaan).