Skip to main content

Waarom zitten wij al op dag 6 zonder tv en internet na het aanleggen van glasvezel? 
De mogelijke eindtijd vd storing wordt al 5 dagen automatisch met een paar uur vooruitgeschoven. Voor het opsturen van een noodpakket wordt geen toestemming verleend omdat ze zeggen dat het snel wordt opgelost en het enige wat van je wordt gevraag is geduld hebben. Als ik het vergoedingsformulier invul, al 10 pogingen gedaan- blijft hij hangen, klikt niet door naar een bevestiging. Bovendien kun je maar max. 2 dagen opvoeren. 
Hoe nu verder KPN? 

Hoi @Eva201126, het aanleggen van glasvezel en de storing zijn verschillende dingen als ik het goed zie. Glasvezel wordt nog niet gebruikt voor jouw verbinding, dat is de DSL (koper) verbinding nog. Dat glasvezel is aangelegd en je daarna een storing hebt lijkt dus niet meer dan toeval te zijn. Is de storing op dit moment nog steeds bij jou, of is het nu weer opgelost?

Zoals je merkt is een forum niet de snelste weg bij een storing, in zo’n geval is het altijd het snelste om ons te bellen (0800-0402) en daar aan te geven dat je een storing hebt. Er kan dan direct met je meegekeken worden, in plaats van een paar dagen later.


Dank je wel voor je reactie. Er is inmiddels van alles in gang gezet. Bij het leggen vd glasvezel zijn bestaande kabels beschadigd geraakt, ze worden na het weekend gerepareerd. Dag 10 zonder tv en internet vandaag, het is me wat! 


Heeft u een mobiel abonnement van KPN? Dan kan @Jasper u misschien wel extra data op uw mobiel geven?

Tenzij u een onbeperkt data abonnement heeft. Dan heeft dat geen nut natuurlijk. 


Als de verbinding niet werkt realiseer je je inderdaad pas hoe handig het is om het wel te hebben. Gelukkig lijkt het nu de goede kant op te gaan! De verbinding lijkt nog niet te werken als ik die even nakijken nu.

Ook zie ik dat er vrijdag al via een andere weg contact is geweest en dat daarbij gekeken is naar extra data zoals Nick al noemt.