Skip to main content
Vraag

Al 9 uur lang geen internet & tv

• February 10, 2025
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

Is dood wacht nu bijna 9 uur maar nada

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Word storing aangegeven de buren hebben alles wel is ook KPN dus heb het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden er zit spanning op de glasvezel box en bij een kabelstoring??????????

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 13, 2025

Hoi ​@oosti010 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik hoop dat deze storing inmiddels is verholpen en dat je weer gebruik kunt maken van je diensten. Voor in de toekomst kun je voor dit soort zaken het beste even bellen met onze Helpdesk (0800 0402). Zij kunnen dan direct voor je kijken of er sprake is van een storing en wat je verder kunt verwachten. Laat je ons nog wel even weten wat de status op dit moment is?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2025

Het werkt weer maar de storing is en was gemeld en kreeg daarna een mail dat er een kabel kapot was getrokken  En dat dit opgelost zou zijn om 20,45 zo als het op uw site stond niet dus.

Wifi internet en TV hebben het niet gedaan en pas om 7 Uur ‘s morgens de volgende dag was alles weer in de benen had een melding van onderhoud gehad van 2 Uur tot 7 Uur.

Maar ik heb vanaf  half één in de middag tot zeven uur in de ochtend de volgende dag geen internet TV + Wifi gehad  dus bijna gemiddeld 15 Uur was de bewuste lijn dood.

Word hier niet vrolijk van moet ik zeggen en blijf met een slecht TV verbinding zitten die niet altijd naar de volgende zenders wil en dan vast slaat waardoor ik alles opnieuw moet opstarten en wifi doet het boven niet de super wifi ontvanger talloze keren opnieuw aangemeld maar nada niets.

Weet niet of ik dit nog langer wil, betaal nu 93,54 en heb voor dit geld een hoop gezeur en ellende.

Met Vriendelijke Groet Jack 

Forum|alt.badge.img+7
  • February 13, 2025

​@oosti010, Rechts op de foto zie ik volgens mij een DVS (internet via electriciteitsnet). Zit daar je TV ontvanger op aangesloten? Zo ja, dan kan dat jouw slechte tv verbinding verklaren.