Skip to main content

Hoi,

 

Wij zitten inmiddels al bijna 2 maanden zonder internet. We krijgen geen enkele update wanneer de verbinding weer werkt. Inmiddels is het vertrouwen in KPN gezakt naar 0. Wij willen ook graag het contract laten ontbinden of afkopen maar ook daar krijg ik geen gehoor op. Weet iemand hoe ik iemand bij KPN in beweging ga krijgen? Wie heeft de goude tip?

@JeffreyD  Vul je forum profiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


Hi @JeffreyD! Dat klinkt helemaal niet goed. Ik wil je hier graag bij helpen. Wel heb ik daarvoor zoals @jimny aangeeft nog wat gegevens nodig. 

Laat je het hier weten wanneer je profiel is ingevuld?


Hier hetzelfde verhaal, probleem ligt tussen KPN en de servicemonteur die alleen simpel een knop moet omzetten om verbinding te krijgen. Wordt er doodleuk een datum ver in de toekomst ingepland...hoe kan dit? Contract vorige provider was stop gezet op 31 augustus, door KPN geregeld maar daarna ook gewoon geen internet/ aansluiting. Heb meerdere malen contact gehad maar ze konden alleen aangeven dat ze een melding van maken, geen oplossing tot nog toe…

Zucht


Adios KPN, zelfs meerdere malen contact gehad om het toch zo snel mogelijk aan te sluiten heeft niet geholpen. Men bleef vasthouden op 9 oktober, annuleren ging erg soepel, dank voor de dame die me heeft geholpen. Volgend jaar weer een nieuwe kans.

 

ps. Bas van de klantenservice, ga maar een cursus doen hoe je met toekomstige klanten om moet gaan, hij had het lef mij de schuld te geven dat ik geen internet had hahaha wat een clown zeg sorry...