Hallo KPN,
Mijn internet verbinding valt af en toe weg. Nu heb ik meerdere malen contact gehad via sociale media maar daar komen steeds de zelfde antwoorden. Door meten op afstand. Glasvezel kastje spanningsloos maken. Experia box resetten ivm updates downloaden etc. Niks werkt en het is heel vervelend tijdens online gamen. Nu had ik vanavond een medewerker van de helpdesk aan de telefoon. Die geeft mijn internet abbonement de schuld. 100mbit down / 100 mbit up is te weinig om online te gamen. Daardoor is mn ping maar Amerikaanse servers te hoog en stopt mn internet er mee... Dit is volgens mij onzin. Ik zit nooit op Amerikaanse servers, altijd op Duitse of Franse en 100mbit is zat voor een potje online gamen. De pc waarmee ik game is bedraad.
Telkens als mn internet wegvalt dan staan in de experia box de ipv4 en ipv6 timers weer op 0. Met andere woorden. De verbinding is opnieuw gestart. Inmiddels hebben we al zo veel geprobeerd, ik zou het graag opgelost zien door een nieuwe experia boxv12.
Inmiddels ben ik al bijna een jaar verder met dit probleem maar ik blijf van het kastje naar de muur gestuurd worden.
De dame van de helpdesk wilde dat niet proberen en zei dat ik maar sneller internet moest nemen. Mijn inziens lost dat het probleem niet op. Tijdens het gamen heb ik diverse metingen gedaan en ik gebruik bij lange na niet de 100up/down.
Help !