Skip to main content
Beantwoord

Al een week geen diensten door storing en geen verdere informatie

• October 10, 2025
  • 8 reacties
  • 147 keer bekeken

Is er een KPN medewerker directeur of manager ( niet iemand van  de klantenservice) die mij kan vertellen waarom ik na een week nog steeds geen tv en internet heb? Ik bel elke dag met de klantenservice, maar dat is elke dag het zelfde verhaal. Ze weten dat er een storing is (het heeft met een buitenkabel te maken) maar dan houd de informatie op. De storing is kleinschalig, het betreft  14 mensen in de wijk waar ik woon. Er komt geen update van de stand van zaken en monteurs van de KPN zien wij nergens bezig! Als deze storing landelijk zou zijn, werd er natuurlijk haast geboden. 
Ik ben al ruim 20 jaar bij de KPN, ik vind deze manier van omgaan met je trouwe klanten beneden alle peil. Het kost ontzettend veel energie en frustratie dat je o.a. je werk niet kunt uitvoeren omdat je geen internet hebt. 
Ik hoop dat ik een positieve reactie krijg van KPN met nieuws over de gang van zaken. 

MVG Joukje Teunissen

Beste antwoord door Ik_Combineer

Die aannemer aansturen die hebben we gewoon onder de knop en is binnen enkele seconden geregeld. En bij een kabelbreuk met meer dan 5 klanten is deze service 24/7. Het probleem zit hem alleen soms aan de locatie van de breuk. Als het echt al een week duurt dan is dit een complex geval en is de kabel op een ongunstige plek gebroken. Dit kan zijn op een afgesloten terrein waar we niet zomaar bij kunnen, onder een stuk straat welke hierdoor afgesloten moet worden en vergunningen voor nodig zijn of een andere zeer lastige plek. 

Het is natuurlijk ontzettend vervelend om zo lang in de onzekerheid te zitten, maar helaas is er niemand bij de klantenservice die jou kan vertellen wat er aan de hand is. Ook op dit forum niet. Weet dat als jouw storing bekend is op KPN haar storingspagina dat er ontzettend hard word gewerkt aan een oplossing.

8 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • 1136 reacties
  • October 10, 2025

Je stelt je vraag op een forum waar klanten elkaar proberen te helpen. Ik denk niet dat je hier een directeur of manager van KPN gaat vinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • October 10, 2025

Hallo Leen, naar mijn weten is het niet alleen voor klanten. Ik ben hiertoe gekomen nadat ik een ber. van een mevr. heb gelezen over problemen bij de KPN. Zij is wel geholpen door een medewerker van KPN. Als je niemand kunt bereiken (en dat is het geval) dan dit forum maar gebruiken. Je weet maar nooit. Miss. heeft iemand wel een idee om verder bij de KPN door te dringen dan de klantenservice . 

Leen59
Wijsgeer
  • 1136 reacties
  • October 10, 2025

Hier wordt je alleen geholpen door andere klanten of moderators. Die verwijzen allen naar de klantenservice via telefoon, X of Facebook.

Je zou wel om een noodpakket kunnen vragen zodat je weer internet hebt.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22772 reacties
  • October 10, 2025

Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig. Een kabelbreuk kan best een hele klus zijn. Er moet een aannemer gevonden worden,  er moet een graafploeg naar toe, er moet een lasploeg naar toe, er moet soms een vergunning bij de gemeente worden aangevraagd. Dan ben je zo een paar dagen verder. En dat in een tijd waar het vinden van mensen heel moeilijk is. Als u een mobiel abonnement heeft bij kpn dan krijgt u een grote bundel en kunt u van de mobiel een hotspot maken. Meer dan geduldig wachten zit er helaas niet in.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 5280 reacties
  • Antwoord
  • October 11, 2025

Die aannemer aansturen die hebben we gewoon onder de knop en is binnen enkele seconden geregeld. En bij een kabelbreuk met meer dan 5 klanten is deze service 24/7. Het probleem zit hem alleen soms aan de locatie van de breuk. Als het echt al een week duurt dan is dit een complex geval en is de kabel op een ongunstige plek gebroken. Dit kan zijn op een afgesloten terrein waar we niet zomaar bij kunnen, onder een stuk straat welke hierdoor afgesloten moet worden en vergunningen voor nodig zijn of een andere zeer lastige plek. 

Het is natuurlijk ontzettend vervelend om zo lang in de onzekerheid te zitten, maar helaas is er niemand bij de klantenservice die jou kan vertellen wat er aan de hand is. Ook op dit forum niet. Weet dat als jouw storing bekend is op KPN haar storingspagina dat er ontzettend hard word gewerkt aan een oplossing.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • October 12, 2025

Bedankt voor jullie reactie👍. Het was fijn geweest als KPN beter had gecommuniceerd over de stand van zaken.  Ik ben intussen overgestapt naar Ziggo , morgen komt de monteur om het klaar te maken. 
👋👋

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 5280 reacties
  • October 12, 2025

Jammer dat het noodpakket geen uitkomst heeft geboden. Heel veel succes bij KPN’s oranjerode concullega’s. Ik hoop voor je dat ze een stabiel en razendsnel internet gaan leveren. Hopelijk tot weerziens.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8757 reacties
  • October 13, 2025

Goedemiddag ​@Joukje Teunissen , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Storingen zijn natuurlijk nooit leuk, duren standaard te lang en komen altijd ongelegen. Kortom, ik kan me voorstellen dat hier het nodige ongemak uit voortkomt. Zoals hierboven al wordt aangegeven, lijkt het hier te gaan om een complexe situatie en dan kan zo'n storing helaas nog langer duren dan gewenst. 

Bedankt voor jullie reactie👍. Het was fijn geweest als KPN beter had gecommuniceerd over de stand van zaken.  Ik ben intussen overgestapt naar Ziggo , morgen komt de monteur om het klaar te maken. 
👋👋

Dat betreur ik natuurlijk wel maar anderzijds hoop ik ook dat je snel wordt aangesloten en voorlopig geen storingen meer zult gaan ervaren 🙏🏻

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic