Skip to main content

Ik zit al meer dan een week zonder internet, tv. Glasvezel niet geactiveerd wel email dat ik glasvezel zou moeten hebben. Koper kabel geen prik op dus kan ook niet op het oude systeem. Ik wordt van kasje naar de buurt gestuurd, 2 monteurs al gehad nog steeds niet opgelost. Nu wil ik vergoeding aanvragen vanwege het niet leveren van diensten. Maar ook op de site van kpn wordt je van kasje naar de muur gestuurd. Nergens is er een formulier te vinden voor declaraties 

Hallo Tuny! Dat klinkt alsof er een aantal zaken niet goed verlopen. Gaat het om een storing op een bestaand abonnement, levering van een nieuw abonnement of een omzetting van jouw bestaande abonnement? Bij een algemene storing kun je zodra deze is opgelost en vergoeding aanvragen via kpn.com. In de andere gevallen zullen we even moeten afwachten tot de verbinding is hersteld. Heb je nog duidelijkheid gekregen over de oplostermijn? 


Beste Remco het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik krijg geen verbinding van jullie via glasvezel. En de koper kabel is geraakt, geen stroom door. Maar volgens de aannemer is de kabel gemaakt. Ik zit meer dan een week zonder internet tv, en al 2 monteurs veder. Zo langzaam zit ik aan een andere profeder te denken, die wel het probleem wil oplossen. En de helft goedkoper eerst half jaar dan jullie


@Tuny Dat is natuurlijk bijzonder vervelend. Ik kijk graag even wat de status is van de storing. Kun je dan jouw profiel verder aanvullen en mij hier een seintje geven als dat is gedaan? Heb je ook mobiele nummers van KPN in gebruik?


Beste Remco ik heb ook mobiel van kpn. Maar daar zit niet het probleem. Het probleem is dat jullie geen verbinding maken met glasvezel. Ik een monteur nodig heb die in een kast in de wijk glasvezel activeerd. Ik zou voor de zoveelste keer worden gebeld, zit ik ook steeds op te wachten. Ik kan niet hele dagen thuis blijven totdat jullie dit probleem hebben opgelost.


Begrijpelijk dat je daar dan duidelijkheid over wil hebben. Als je jouw profiel verder invult kijk ik even wat de status is.Â