Skip to main content

Kwam juist ook tot deze ontdekking nadat ik een Box 12 heb gekregen ivm een (mi internetverbindingsstoring tussen centrale en mijn installatie, telkens geen service en zowat dagelijks en soms meermaals moeten resetten sinds de update van de “Telfort-naar-KPN-softwareupdate) en na de xxste maal bellen toegestuurd te hebben gekregen omdat servicedesk t steekt op een kapotte (en hardwarematig toch al verouderde) Telfort-V10 Experiabox (had op dat moment helemaal geen internetverbinding volgens lampje en meting zou goed zijn, uurtje later weer wel verbinding...).
Hoop maar dat t toch aan het modem lag en de verbinding erin blijft anders ben ik waarschijnlijk van de regen in de drup belandt met dit probleem dat op zijn KPN’s wel niet of zeker niet snel zal worden opgelost (laat zeggen ben op zijn zachts niet echt onder de indruk van de service, ergo het kastje van de muur en aan het lijntje houden,  tov oude Telfort-ervaring..)

En daar gelaten wat je reden is, en wat je wel of niet gelooft, hoor je m.i. zelf te beschikken over wanneer je wifi uitzend.

Dus KPN, verras mij eens een keer met een korte termijn oplossing voor dit bijna 1,5 jaar oude verzoek met feitelijk toegezegde komende oplossing.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Joseph_ en welkom op het forum! Uit je bericht meen ik te lezen dat je een nieuw modem hebt gekregen en dat je hoop dat dit het oplost. Echter vraag je ook om een oplossing, dus ik begrijp niet wat er speelt nu. Heb je een nieuw modem gekregen en zijn de problemen opgelost? Of valt de verbinding nog steeds weg? 

Je kunt zelf kiezen wanneer je de wifi uitzendt. Ik weet niet welk modem je ter vervanging hebt gekregen, maar mocht het de Box 12 zijn, dan vind je in dit topic hoe je in kunt stellen wanneer bepaalde apparaten niet meer met de wifi kunnen verbinden. Als je het helemaal uit wilt hebben op bepaalde tijdstippen kun je ook de stroom van je modem halen, mits je dan ook geen TV kijkt, vaste telefonie gebruikt of bekabeld internet nodig hebt.