Skip to main content

Sinds 3,5 week overgestapt van ziggo naar kpn, nu voor de tweede keer een middag geen enkele connectie. Zitten momenteel nog in de proeftijd dus als dit het niveau van vers aangelegd glasvezel is dan zien we er weer vanaf.

  

Helaas kan ik bovenstaande ervaring ook onderschrijven, ik heb voor de grap de sms berichten er even bijgepakt. 

 

Aangesloten op 24 jun

eerste storing op 24 juli

tweede storing op 9 augustus

derde storing op 9 augustus nog een keer nadat de eerste storing voor 2 uurtjes was opgelost

Vierde storing vandaag eerst de halve middag, jubel sms is opgelost en dat klopte want het werkte weer, 2 uur later weer down en nu staat de eindtijd op 23:00 vanavond.

 

Dus ik weet niet wat er aan de hand is bij KPN, maar dit is niet best en ondanks dat als er verbinding is het beter functioneert dan de oude ziggo lijn is zoveel storing op iets als een glasvezelverbinding wel echt heel erg onacceptabel.

 

Iedere keer gaat de ONT whatever unit als een gek met zijn rode alarm lampje aan het knipperen. Het voelt een beetje alsof KPN iets blijft resetten wat ze eigenlijk zouden moeten vervangen.

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Heb je daarvoor al met de klantenservice 0800-0402 gebeld @MikeG83 ?


Hoi @MikeG83, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Storingen zijn nooit leuk, duren altijd te lang en komen altijd ongelegen. Ik begrijp dat dit niet meteen is wat je had verwacht toen je de overstap hebt gemaakt naar glasvezel. Zoals @Joep1965 hierboven reeds aangeeft, kun je voor storingen altijd contact opnemen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Heb je dat ook gedaan en zo ja, wat werd daar verder aangegeven met betrekking tot jouw storing?


Uiteraard heb ik de eerste storing gemeld en kpn is op de hoogte want ik krijg netjes een sms dat er storing is en wanneer hij weer is opgelost.

Extra informatie rondom wat het probleem is heb ik niet gekregen helaas.


Reageer