Skip to main content

Al paar weken last van uitvallende internet waar het groene lichtje van de internet op de modem steeds aan het knipperen is! Dan bel je de klantenservice op, zegt de ene dat het aan de kabels kan liggen en weet voor derest niet waar het aan ligt, zegt de ander weer dat er in centraal problemen zijn. 

Kijk je op de site van kpn voor storingen in je buurt, dan geven ze daar netjes aan dat er geen storingen zijn, met andere woorden, verbergen ze hun eigen probleem alsof het aan jouw verbinding ligt.

Gelukkig ben ik er straks van af!! Op tijd Delta gebeld voor een overstap en nog even en ben ik af van deze puinhoop. 

Zal zeer en zeker mijn omgeving ook afraden veel betalen weinig service! 

Goedemorgen @Artilo en dank voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. Zo te lezen heb je je beslissing al genomen en ga je de overstap maken naar een andere provider. Ik begrijp na het lezen van je bericht dat je niet tevreden bent dus in dat kader kan ik me voorstellen dat je besluit om over te stappen. En de tegenstrijdige berichtgeving is natuurlijk teleurstellend en niet wat je van ons zou mogen verwachten. Ik verwacht van niet maar mocht ik vanaf hier toch nog wat voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten!

Reageer