Skip to main content

Sinds 30 september hebben wij geen internet. Dienst generieke storing. Alles staat op rood, medewerkers kunnen niets doen. Na lang zeuren eindelijk een noodpakket ontvangen, die er sinds vandaag ook geen zin meer in heeft.

Verwachte einddatum storing 5 december!

Hoe kan dit? Hoe kan het dat KPN dit niet kan oplossen?? Het kost behoorlijk veel tijd, frustratie en extra belkosten.

KPN pak dit aub serieus op!!

Hoi @Magda13, welkom bij ons op het forum. Dat is een hele lange tijd voor een storing! Het is of een storing met een hele lastige oorzaak of er staat een foute datum bij de einddatum ervan. 

Hoe dat kan is een goede vraag, daar heb ik zo geen antwoord op. Als je jouw forumprofiel volledig invult kan ik kijken of ik er een antwoord op kan vinden.

Wat werkt er precies niet aan het noodpakket? Het kan zijn dat de bundel op is, als dat het geval is kan je 0800-0402 bellen en aangeven dat de bundel op is. Die zal dan automatisch weer worden aangevuld.


Hoi Jasper, het zou super zijn als je ons kunt helpen..wij staan met de rug tegen de muur. Mijn profiel heb ik verder ingevuld. Het direct online pakket werkt inmiddels weer. Het bleek dat er wel 3x opgewaardeerd was, alleen was het niet geactiveerd…

Verwachte einddatum zou nu 11-11 zijn. Wij geloven hier echt niet meer in. Het wordt elke keer opgeschoven. Zou een mogelijke oorzaak kabelbreuk kunnen zijn? Op 30 september is er namelijk bij ons gesloot. Een zware trekker heeft hierbij op de kabel gereden. En als ik onze buren mag geloven ( wij wonen hier nog niet zo lang) is het daar een zwak punt van de kabel..

Nogmaals Jasper, ik hoop echt dat je ons kunt helpen, wij komen nooit verder dan het storingsnummer... Geen monteur die komt kijken omdat het een dienst generieke storing is…

Met het tempo van nu denk ik dat het met kerst nog niet opgelost is..

Groeten

Magda


Bij storingen kan ik het ook niet zomaar oplossen, maar ik kan kijken wat ik er over kan zien. Dat heb ik met de gegevens gedaan en ik zie inderdaad dat er een storing speelt. Wat er precies aan de hand is zie ik er niet bij staan. Het lijkt een complex probleem te zijn waar verschillende partijen bij betrokken zijn. Ik heb navraag gedaan, hopelijk kan ik er meer informatie over achterhalen.


Ik hoop het ook! onze hoop is op jou gevestigd. Zet hem op!


Ik ben niet degene die het oplost zoals ik al noemde, dus daar heb ik weinig invloed op. Ik heb wel iets meer informatie kunnen krijgen, het lijkt erop dat de kabelbreuk bij of onder water zit en dat bemoeilijkt de herstelwerkzaamheden. Ik begrijp dat de aannemer een tijdelijke kabel in het water wil leggen zodat iedereen weer internet krijgt en daarna za de defecte kabel een definitieve reparatie kunnen krijgen.


Fijn om iets meer te horen!

Grote kans dat de kabelbreuk tegenover ons huis is.. (zoals eerder als mogelijke oorzaak aangegeven via het storingsnummer)

Hopelijk kan het op korte termijn hersteld worden. Nogmaals dank voor je reactie! Ik hoop dat je me op de hoogte wilt houden!


Als ik meer hoor zal ik het met jullie delen. De informatie bij deze storing is ook schaars voor ons, dus het kan zijn dat de verbinding het voor jou weer doet voordat ik een update heb gekregen.


De storing lijkt in het weekend afgemeld te zijn @Magda13, ik zie 'm niet meer staan. Werkt het nu weer voor jou?


Helaas Jasper,

Het werkt nog steeds niet.. ook hebben wij geen bericht gehad dat de storing opgelost zou zijn. Bij een "mede-storingsgenoot" werkt het ook niet. Ik heb er geen vertrouwen in..

Zou je ons online pakket willen opwaarderen?


Ai, dat is vervelend. Ik doe er direct weer navraag over @Magda13! 

Het opwaarderen van het online pakket kan ik niet, daarvoor kan je ons bellen (0800-0402) en in het automatische stappenplan zal dit automatisch voor je gedaan worden.


Het is opgelost! Alles werkt weer!


Dat is goed nieuws en ik had het nog niet verwacht! Ik kreeg een update dat het complex is en nog niet opgelost is. Het kan zijn dat de tijdelijke oplossing die ik eerder noemde nu actief is geworden terwijl de definitieve oplossing gemaakt wordt.